13

I Love Your Blog

Yeniden bir ödül verme isleri baslamis, gerci bunun ismi baska I love your Blog.
Öncelikle beni sectigi blog listesine eklemis olan, NRH 'ya ve ZeZe'nin güzel annesine cok tesekkürlerimi sunuyorum :)
Ben liste yapmayacagim, cünkü 7 tane cok az. Tamam klasik bir laf belki tüm listedekileri seviyorum demek ama sevmediklerimi listeme eklemiyorumki ben öylesine liste dolsun diye.
Hem herkesin yeri ayri!
Bazilari kalbimin icinde, bazilari kenarinda, bazilari etrafinda :)
Kalbimin icindekileri dahada yakindan tanimaya calisirken digerlerinede kucak aciyorum, cünkü yeni hayatlar tanimak cok güzel.
Herkesin hayatindan birseyler almak, belki onlar farkinda degiller bunun ama, her blog ayri birsey kazandiriyor insana :)
Iyiki blog yaziyorum, hicbir zaman pisman olmadim!
Bu siralar birazcik aksatiyorum biliyorum ama kizimin hastaliklari benim grip olmam, bir yandan kurs derken öyle hizli geciverdi iste...

Tüm blog arkadaslarima kucaklar dolusu sevgiler:)

13 comments

Hepimizi ödüllendirdiğin için teşekkürler canım, iyiki varsınız iyiki sizleri tanımışım. Allah dostluklarımızı bozmasın.

Bu blog işi gerçekten tuhaf birşeymiş. Benimde bloğumu açalı 10 gün bile olmadı ama size gelen ziyaretçileri hemen benimseyiveriyorsunuz. Sürekli bloğı ziyaret edip ne var ne yok diye bakası geliyor insanın. Yeni hayatlar, değişik tecrübeler.
Sevgisiz kalmamak dileğiyle...

13/2/09

geçmiş olsun kurs gelişmelerinden de bahset bizlere özletme kendni

I love youu, too Kelebekim :)) ben de sana kocaman kocaman sevgiler gonderiyorum :))

13/2/09

arapça romantik şarkılar benim de çok hoşuma gidiyor :) sözlerin anlamlarını bilmiyorum ama yine de beni duygulandırmaya yetiyor :) eklenen şarkı da harikaymış

Ne güzel, ve ne kadar doğru yazmışsın :)

canımmm tebrikler
geçmiş olsun bu arada
sevgiler sana
iyi haftasonalrı

13/2/09

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN...AKSATMALAR HEP OLUYOR MALESEF..ÖDÜLÜNÜ ALMIŞ SAYIYORUM..TEŞ. BENDE ÖDÜL VERMEYE GELMİŞTİM AMA TOPLUCA DAĞITMIŞSIN::))GÜZEL BİR DAVRANIŞ...

geçmiş olsun kızına...ödülünü tebrik ediyoruz..sevgiler

Çok geçmiş olsun,ödülün için tebrikler!sevgiler.

16/2/09

yoğun olunca insan istemedende olsa yazamayabiliyor,ama ben biliyorumki sen buraya yazınca vede böyle güsel ödüller dağıtınca bizlerede iyi geliyor seni okumak,teşekkürler kelebeğim,iyiki tanımışım seni birde,,

16/2/09

biliyormusun bu mim kimin aklina geldi cok merak ediyorum, cünkü mimlenmeyen kalmadi - sey gibi...korku filmi gibi :)

bizden de sana sevgiler şeker. merake tme bahar gelmeden depresyonu geldi hepimize:) çünkü ben de aksatıyorum blogcağzımı:( baksana biriktirdim anca okuyorum blogcu dostlarımı bile:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top