20

Kokulu bir gün

Bugün bol kötü kokulu bir gündü ama bir o kadarda güzeldi.
Nasil mi oluyor hem kötü kokulu hem güzel anlatayim ama hassas olanlar okumasin lütfen :D

Ailece kaynimin kizinin dogumgününe gitmek üzere kalktik sabah ki ilk görüntü cok fenaydi.
Kizimi aksam bir güzel yikamistim ben misler gibi ama sabah abartisiz yakinda omuzlarina cikacak sekilde ishal heryer, "olamaz, caniiiiiimm bu neee yaaa, bu zamana kadar ben böyle birsey görmedim" diye esime seslendim.
Evi bir kötü koku sardiki sormayin...
Dogumgünü erkendi biraz bizde gec uyanmistik, hazirlanma telasina birde kizimi yikamak eklenmis oldu. Neyse gittik, eglendik, pasta yedik hediyemizi verdik. Kizim icin cok güzel degisiklik oldu, gittigimiz yer, dogumgünü icin ayarlamislar cocuk oyun parki kapali kocamaaaan bir yer.
Esimle bizde bol bol oynadik, sadece cocuk icin degil yani :P Ziplama, kayma, araba sürme, duvara tirmanma, binlerce top olan havuz hatta discosu bile vardi ve daha neler neler :)

Cocuklari oynarken bazi ailelerde relax yapiyorlar, kitap okuyan, kahve icen, sohbet eden, yemek yiyen...(Bu arada Viyana olanlar icin adres vereyim, TIKLAYIN)

Kizima orada tatli vermeyecektim aslinda sabahi olaydan sonra ama diger cocuklardan ayiramadim, zaten hediyesini zor verdi biraz kendinin olsun istedi sanki kiskandi biraz.

Gitme vakti geldi "kaynim sizi eve birakayim arabayla" dedi. Iyi olurdu tabiki metroyla onla bunla gitmektense. Kizimi arabada iyi görmedim pek, eve yakin geldik ki yutkunmaya basladi biraz, ter basti. Tam durduk inmeden kizim arabanin icine kustu, hemde o kadar cok ki ben bile sasirdim. Bu zamana kadar hic böyle olmamisti, hatta bebekler kusarya hani yemekten sonra öyle sorunu bile olmamisti. Arabanin ici batti tabii bende sasirdim o an.

Esim kizimi aldi eve götürdü, yüzü bembeyazdi yavrumun.

Bende arabadaki pislikleri temizlemeye koyuldum, ee adamcagizda birsey diyemiyor ama pislikten hosnut olmadi tabiki. "Kizim, büyüyünce amcanin arabasini temizlersin artik bir kez borcun olsun" :)

Kizim bugün cok eglendi, bizde öyle ama baslangici ve sonu pis sekilde bitti iste.

Kizim simdi eminim kendi dogumgünü bekliyordur sabirsizlikla o hediyeleri görünce :D

Seni seviyorum güzel vahsi sarmasigim benim :D (Kendini sevdirmiyorsun cok ve mesafeyi seviyorsun ondan vahsi dedim sana :P)

20 comments

Adsız
24/1/09

geçmiş olsun dikkat edilmesi gereken bi rahatsızlık çocuklara çok fazla kilo kaybettirebiliyor nişasta ve muz yedirirdi bizim büyükler inşalah daha fazla sürmez

Geçmiş olsun,muz ishale iyi geliyor gerçekten,hem zararıda olmaz meyve sonuçta inşallah çabuk atlatırsınız,sevgiler.

ah canım geçmiş olsun kıyayamam ya...haşlanmış patates tavsiye ederim..birde yedirebilirsen nar kabuğu birebir küçük parçlar halinde yuttur suyla anında kesiyor bol sıvı tüketin canım ...

25/1/09

çok geçmiş olsunn aplacııımmm..resimlerr çokk şirinnn..prensess her zaman ki gibii çok tatlıı çıkmşş.tacınıı sevsinlerr pambık prensesin :D

25/1/09

Çok geçmiş olsun bugünlerde de herkes hasta yawf :/ Keşke o halde dışarı çıkarmasaydınız geçenlerde hasta demiştin demekki henüz hala iyileşmemiş küçük sarmaşık

İnşallah çabuk ve kolay atlatır.Çok geçmiş olsun minik çiçeğinize :)

25/1/09

uyyyyyy cocuk boku pis kokmaz ki diyorum :P

25/1/09

önemli bişey değildir sanıyorum ama geçmiş olsun. 3. resimdeki pozu ne kadar tatlı öyle maşallah, kokular ise ne olcak ki çocuk onlar insanlık hali

25/1/09

bizde ishal için şeftali yedirilir çocuklara ama mevsimi değil. yinede aklınızda bulunsun. çok geçmiş olsun.

çok geçmiş olsun annesi aman dikkat edin..öpüyoruz güzel prensesi..sevgiler

Adsız
26/1/09

Çok geçmiş olsun, çocuk bu hastalana hastalana büyür tabi ama çektiklerinizi tahmin edebiliyorum =S

Adsız
26/1/09

çok geçmiş olsun..Canım ya büyümüş de küçülmüş gibi.Çok şeker..ALlah nazarlardan korusun.Maşallah...

Kelebekim cok cok gecmis olsun, yedikleri dokundu heralde :(

Çok geçmiş olsunn, miğdeyi mi üşüttü acaba? Allah beterinden korusun.

Kelebek gibi, kabul ederseniz sizi mimliyorum. Konusu blogumda...

27/1/09

geçmiş olsun e çocuklar düşe düşe hasta ola ola büyüyorlar ne ishaller gördük ne kusmalar melek onlar bişi olmaz :)

Oyy kuzuuum caniim yaziiiik. gecmis olsun. Biliyorum coook gec yorum yaziyorum bu yazina. Arkadaslarima bile ugramiyorum. canim hic istemiyor bloguma yazmak bu aralar. Resimlerde cok seker cikmis dilanuuur :)

ah canım benim üşüttü mü ne çok geçmiş olsun. yalnız bu doğum günü mekanı benim çok hoşuma gitti. ne güzel bir yer. çocuklar ve büyükler için:) darısı güzeller güzeli kızının başına bu arada mor çok ama çok güzel yakışmış. maşallah...

31/1/09

aaa ben bu postu kacirisi ama beaa..masaallah cok tatli kizisin annesiii..cok guzel guluyor...ayrica cok gecis olsun, insaallah iyidir artik degil mi?

son yazina da aynen katiliyorum...tuyleri diken diken oldu, cok duygulandim izlerken..harika bir basbakanimiz var Allah'in izni ile ;)

2/2/09

günlerdir nete giremediğime yazılarını bugün okuma fırsatı bulabiliyorum,inş. şimdi çok çok iyidir güsel dilanur,tekrar geçmiş olsun o gününüze dairde:))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top