14

Kariyer Plani

Bu hafta kariyer planlama kursuna basladim, buraya isci kurumuna bagli olaraktan yönlendirildim, yani devlet yönlendiriyor ve isteyen gidiyor.
Böyle firsatlar ne güzel degil mi?

Yani böyle kurslarin özel, pahali herkesin gidemeyecegi türden olmamasi...

Burada danismanlar var ve sizin icin caba harciyorlar, neye yatkinsiniz, hangi meslege uygunsunuz diye yaklasik bir planlama yapiliyor. Bu plana ek iyi nasil ulasabilirsiniz? Neleriniz eksik?

Özellikle hedefsiz kisiler icin, yahut "ben ne olabilirim ki severek calisirim" sorusuna cvp arayanlara birebir kurs.
8-14 saatleri arasi kurstayim yani. Hic Türk yok, bir tane olsa hic fena olmazdi diyor insan :)


Bu arada ben size Üniversiteye kabül edildigimi demistim ve almanca yeterlilik sinavi olmaliymisim demistimya hani. Iste o sebeple bilgi almaya gittim yetkili kisiyle görüstüm, konustuk ettik ve yeterlidir diye mühürü basti adam :D Bende sinav falan icin tarih verir diye düsünüyordum, belkide böyle benim konusmami denedigini bilseydim heyecan yapardim, ben sanki arkadasimla konusur gibi rahattim baska düsünceyle gittigimden :D

Bu kariyer kursu bana göre degil yani ben zaten Üniversite'ye gitmeyi cizmisim yoluma kismetse Mart'ta basliyor, Subat'ta kayit islemlerimi tam halletmem gerek.

Kariyer kursuna niye gidiyorum o halde?

Hem almanca pratik yapmak konusmak icin, hemde kisisel gelisim yönünden iyi oluyor, degisik insanlari tanimak ve birde buraya giderken devletten maas aliyorum.

Üniversiteye basladigim andan itibaren bu isci kurumuyla baglantim kesilecek sanirim, o zaman ayri burslara yardimlara basvurucam. Tek esimin maasiyla zor geciniriz gibi geliyor ama burada yardim ediyorlar cok sükür o yönden icim rahat en azindan.

Durumumu yazayim dedim belki herkese ugrayamayabilirim, mektuplarimi geciktirebilirim.

Kizimi almaya gidecegim birazdan, kurstan gelirken tam ögle uykusunda oluyor yahut yeni uyanmis oluyor o yüzden eve geliyorum önce sonra almaya cikiyorum.
Off cocugu sabah getir götür havada soguk, bu konuda icim hic rahat degil!
Kis mevsimi gecsede kat kat giydirilmekten kurtulsa kizim, tam 15 dakika kapi önünde geciyor en az.

Kisa herseyden özet oldu bu yazimda :)
Sevgiler

14 comments

SEN BÖYLE ANLATINCA AVUSTURYA DA YAŞAMALIYIZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM. NEDEN BİZİM ÜLKEMİZDE BU İMKANLAR YOK Kİ:( İNSANA NASIL DA DEĞER VERİYORLAR HELAL OLSUN. BUNLARIN BİRİCİĞİ BİLE YOK MALESEF BURADA:( KOLAY KOLAY DA OLMAZ. EN BÜYÜK DEVLETKEN BİZ GEÇMİŞTE NASIL BÖYLE GERİLEDİK, HİÇ İLERLEYEMEDİK AKLIM HAFSALAM ALMIYOR. ELLER GİDER MERSİN BİZ GİDİYORUZ
TERSİNE:(
AY SENİN İÇİN SEVİNECEĞİME KENDİM İÇİN ÜZÜLDÜM:) GERÇEKTEN ÇOK HOŞ ANLATTIKALRIN DAHA DA GÜZEL GELİŞMELERİ ZEVKLE OKUMAYI BEKLİYORUM. KAL SAĞLICAKLA...

Adsız
13/1/09

gerçekten ne güzel düşünceler var insanlara karşı ne kolaylıklar , resmne çalışmaya okuamya sevk ediyolar , dediğin gibi bi kursa gitmek istesekkk tl ler harcıyoruz , adına sevibiyorum , üniversite bu kurslar senin için güzel imkanlar umarım hakkını verirsiinn , ki eminim vericeksin

13/1/09

hayatındaki tüm dileklerin olur inş.devletin desteğini almak çok güzel bir duygu senin adına sevindim derken bzim adımıza allah yardımcımız olsun demekten başka çare yok...

14/1/09

ne kadar güzel bir uygulama umarım bir gün burada da gerçekleşir, allah hayırlısı ile tüm hedeflerini gerçekleştirmeyi nasip etsin ceydacım, dediğin gibi kapı önü bizimde 15 dakika sürüyor, çocukla evden çıkasım yok bu yüzden :)) sevgilerimle.

14/1/09

Cok sevindim adina iyi yapmissin bence kursa gitmekle ee maasta ekstrasi :)
Kolay gelsin sana

Adsız
14/1/09

Tam ben yazını okurken aklımdan geçenleri yazacaktım ki nevbahar'ın yorumunu gördüm tekrar olur diye yazmadım. yerden göğe haklı ne diyim.
HAKKINDA HAYIRLISI OLUR HER İŞİN YOLUNDA GİDER İNŞALLAH.

Adsız
14/1/09

keşke oradaki imkanalr buradada olsa ne güzel olurdu.bazen terk etmek istiyorum bu ülkeyi.insan gibi yaşayabileceğim yerlere gitmek istiyorum.

ceydacım hakkında hayırlısı olsun umarım ünvteyide bitirir hayalini gerçekleştirrisn.sana şimdiden kolay gelsin:))

Adsız
14/1/09

senin için sevindim.imkanların böyle kolaylıkla elinizin altında olması pek güzel lakin kendi halimize bakınca vay başıma ne gele die de üzüldüm.nerde bizim ülkemizde böle imkanlar.:(

14/1/09

Süper ya sen şimdi bide başörtünle okursun ne güzel :/

14/1/09

burada olmayan tüm fırsatları değerlendirmeye bak, yapabileceğin her şeyi yap zsten yapıyorsundur da. Ne güzel senin adına sevindim.

böyle bir eğitim bulmuşken git tabi, kişisel gelişim kurslarını kendimizi tanımak adına çok faydalı buluyorum. ayrıca almanca yeterlilik onayını kendiliğinden alman, heyecanlanmadan ne kadar güzel olmuş.

18/1/09

ohh hem kursa git hem para al yani süper :)) ayrıca bir şeyler öğrenmek kendini geliştirmekte var işin içinde..hayırlısı olsun inşallah

2/2/09

yurtdışındaki bu fırsatlar gerçektende değerlendirilesi şeyler,buradada olması dileğim ve duam inş.,
senin içinde çok sevindim canım,,

sayfana söyle bir bakip cikiverecektim aslinda cünki cok vaktim yok.ama cikamadim hala buralardayim ordan oraya atlarken birde baktim ki sen benim hayallerimi gerceklestirmisin senin adina o kadar cok sevindim ki yazmadan cikamadim.gercekten gönülden tebrik ediyorum seni.bende cok istiyorum burada üniversite okumak.turkiyede iki yillik ünide okudum ben ama ne türkiyede ne burda bir faydasini görmüs degilim.su almanca isini bir yoluna koyabilsem ilk hedefim bir uni.ye baslamak.bakarsin sen mezun olmadan yetisir gelirim viyanaya okul arkadasi oluruz.
yolun acik olsun.sevgiler linzden.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top