12

Bu bir Blöf mü?

Ben yeni bir oyun buldum.
Hem egleniyor hem ögreniyorsunuz, yani genel kültür bayagi bir artiyor.

Sorulara vereceginiz cevap dogru yahut bu bir blöf diyorsunuz.
Sonucu ayrintilariyla görmekte cok güzel ögreticiligini ortaya koyuyor.

Mesela oradan simdi birkac soru cözücem ve ögrendiklerimi aktaricam :
*Rihanna Umbrella sarkisi ünlendikten sonra, Totes isimli bir şemsiye üreticisi ile anlaşmış ve bu marka altında Rihanna şemsiyeleri satışa sunulmuştur.

*İlk futbol oynayan Türk gençleri sarayın baskısından dolayı yabancı isimleri altında futbol oynamışlardır. Bunların ilki bir deniz subayı olan Fuat Hüsnü Kayacan'dır. Kayacan "Bobi" takma adıyla İngiliz takımlarında futbol oynayan ilk Türk futbolcusudur.

*Dünyada ilk kez 1893 yılında Fransa'da otomobillere plaka takıldı.

*Dünyanin en zengini Osmanli soyundan geliyor. Meksikalı Carlos Slim (Selim) Osmanlı soyundan gelmektedir. Ayrıca 67.8 milyar dolarlık serveti ile birincilikte olan Selim 13 yıl sonra Bill Gates'i tahtından etti.

*İnsan beyninin %80'i sudan oluşmaktadır.

......... bu liste uzar gider :)

Yani her soru ayri bir alan cikabiliyor, ister kayit olun oynayin isterseniz kayitsiz öylesine.

Ben burayi cok sevdim arada oynarim artik kafami dagitmak icin :)

12 comments

3/1/09

sobelendinizzz...

Adsız
3/1/09

çok zevkliymiş ya,oynuyorum ben de :)sağol canım..

:)
biliyor musun kelebeğim ben hepsine "blöf" derdim. çünkü hiçbirinin cevabını bilmiyorum:)))
ama insanın aklı karışmaz mı blöfse okuduğun akılda kalır ve yanlış bilgi de edinilebilir.
gene de eğlenmene çok sevindim, paylaşmana da...

Adsız
3/1/09

Güzel oyunmuş bi ara oynarım bakalım :)

Adsız
3/1/09

bi ara nasıl sarmıştım bu genel kültür yarışmalarına anlatamam :D şimdilerde bıkmışım artık angaryaya gelitor :)) ama gerçekten çok faydalı inkar edemem.

Adsız
3/1/09

Ben çok severim böyle oyunları. Teşekkürler tavsiyeniz için. Sık kullanılanlarıma ekledim bile ;)

genel kültür konusunda kendimi geliştirmeyi çok istiyorum ama bi türlü doğru yolu bulamıyordum :D bu yöntemi deneyeceğim sağol appa :))

merHaba :)
bende geçmişine doyamayanlardanım =)))
hatta "zamana yolculuk" adında bir yazı yazdım, senin yazını okurken kendi yazdıklarıma tebessüm ettim =)))
Sevgiyle kal..

Adsız
3/1/09

merhaba blogunuz harika icerigi birde cocuk olunca
bizede bekleriz cocuk deyince akan suilar durur
hersey cocuklarimiz icin

www.hci1.forumieren.de

4/1/09

aycinin gece gece cani sucuk cekmistir! asaga inip mutfakta sucuk kizartmis ve yemistir!

bu bir blöf olabilir...ama olmayabilirde :)

ceyda abla yorum yazmaya geldim sendeki linklerden kurtulamıyorumm :)

önce oyun şimdi blog anketii alt postta yazdığın, neyse sana yorum bırakıp çıkayımm barii oyunda çok komikti yaaaww

kızınada öpücüklerr

6/1/09

güsel bi oyuna benziyor,ilk fırsatta deniycem inş...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top