0

Balina stili takilan balik :)

Arkadaslar amigurumi sayfami üzülerek kapatiyorum, nedeni ise ortada.
Örmeye vaktim olmuyor ve güncelleyemeyincede rahatsizlik veriyor orda öylece durmasi :S
Hem benim iki blog neyime ki birini ancak götürüyorum :P
Iste bu nedenle diger sayfama eklediklerimden burada olmayanlari hemen ekliyorum ;)

Epeydir aklimdaydi bir balik yapmak ve yaptim :)Bu biraz balina tipli bir balik oldu, ee balinalar mavi olur ama benimkisi benim gibi farkli olmayi seviyor bazen :P Ayrica bu kuyrugu pullu bir balina oldu :)
Kizim artik ördügüm oyuncaklardan daha cabuk bikiyor, sanirim artik evde cok oldugundan :S Acaba bundan sonra yaptiklarimi satsam mi diyorum ama bunada vaktim olmayabilir diye düsünüyorum, hem Mart'ta Üniversite baslayacak ve bu cok önemli benim icin...
Neyse simdilik öreyim yine öyle ben :)
Yapilisi hakkinda yazayim, eminim yapmak isteyenler olacaktir ve ilmek sayilarini bilmek isterler :)
Bu sadece gövdesi ve basi ayni andada, diger parcalarini göz karari yapabilirsiniz.6, 12, 16, 24, 32, 36(2 sira), 48(6 sira), 42(4 sira), 38(3 sira), 30(7 sira), 20(2 sira), 10 .
Artik kacar araliklarla artirip kücültme yaparsiniz biraz matematige kaliyor gerisi :)
Kolay gelsin :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top