9

YeTeRRR

Off Off ne desem ne yazsam...
Haberlerde yine bombali saldiri izleyince cok üzüldüm yaa.
Yani helede cocuklari görünce yaralanmis yahut hayatini kaybetmis olan.

Nedir bu insanlik disi olan?!

Israil senden nefret ediyorum, yillardir televizyonda Israil orayi bombaladi burayi bombaladi duyuyorum, taa kücüklügümden beri, bu ülkenin ismini bile duymak beni igrendiriyor artik!

Gazze'yi havadan bombalamislar gene ve tamda cocuklarin okul cikisiymis o esnalar.

Yaa sivil halka yazik degil mi?!
Her an bomba gelecek korkusuyla yasayan insanlar...

Allah'im bu nasil bir yasamdir, kendimi onlarin yerine koydugumda bunu hayal ettigimde sadece öyle kötü oluyorumki, yani gercek yasamak nasildir kimbilir! Ne kadar cok sükretsek azdir yasadigimiz ortamda.

Birkac gün sonra burada göklerde havai fisekler parlayacak, millet eglenecek cosacak, her taraf rengarenk...
Ama bir baska ülkede bomba sesi olacak ...

Bu nasil bir dünyadir, buna kimse "DUR" diyemiyormu?!

Nerede Birlesmis Milletler Güvenlik Konseyi? Ne icin kurulmus ve neden böyle olaylara izin veriyorlar?!

Sevmiyorum savasi, sevmiyorum! Bir insanin tirnagi dahi kanasin istemiyorum!

Off, ne desem ne yapsam biliyorum birsey degismeyecek :((
Neler dönüyor bizim bilmedigimiz o karanlik kisimlarda!....

Ben Sava$ diye bir lafi silmek istiyorum sözlükten, olmasin, bilinmesin, uygulanmasin...
Olmaz mi? :(

9 comments

28/12/08

Birleşmiş Milletler Sömürme konseyi desek daha doğru olacaktır. Güvenlik konseyiymiş. Peh. Resmen sömürü konseyi. Tek çare var. Türk ve Müslüman Milletinin Güçlü olması ve bunlara gücüyle cevap verebilmesidir. Vesselam.

28/12/08

ben de nefret ediyorum nedir bu insanların çektikleri.. ölüm korkusu ile yaşanır mı
israil kendinden güçsüzleri bir böcek gib iezebileceğini
sanıyor:( ama gün gelecek bu kadar insanın bedduası kabul olacak acaba o zaman israil nice olur.
Kalbimle israile buğz ediyorum onun mallarını kullanmamaya çlşyrm elbet müslümanlara ettiklerinin cezalarını bulacaklar.

Ne yazik ki bu tur haberlerle daha cok karsilasacagiz, Ates dustugu yeri yakiyor. Bize de bu tur seyler olmasin diye dua etmek kaliyor sadece :((

28/12/08

keşke olmasa keşke ahhhh

Adsız
28/12/08

Vahşet :( dua etmekten başka elimizden gelen bişiyin olmaması da gerçekten üzücü

28/12/08

dünyadaki milyarlarca insandan nasıl olurda bir kişi böyle bir savaşı durduracak birşey yapamaz aklım almıyor. birilerinin bu savaştan çok kazancı olduğunu düşünmeye başladım.

28/12/08

olur!
ben izin veriyorum ;)

olsa keşke çok isterdim
hem de çok:(
bu vahşetten iğreniyorum , utanıyorum, kahroluyorum:(
ben de nefret ediyorum israil den ve tüm savaş yanlısı ülkelerin tutumundan...

31/12/08

ah canım,aynı duygular içindeyim seninle,emziği ağzında ölen 3-5 aylık bebelerin o masum yüzü hafızama,yüreğime ağır geliyor inan,,helede çıkarları uğruna israile(devlet demek istemiyorum)filistin topraklarındaki işgalcilere destek veren merhametsizleri Allaha havale ediyorum,israil gibi,,bigün bu gökkubbe onlarında başına geçecek elbet,,çok dua etmek lazım,,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top