14

2008'in Son Rüyasi

2008'in son gecesi kabuslarla bogustum...
Ilk rüyamda esimle ve kizimla ayriliyorduk ama nedeninide bilmiyorum, nasil agliyorum hirpaliyorum kendimi, bogazim dügüm dügüm... Uyandim ki gercekten kötü haldeydim, bogazim dügümlenmisti, rüyayi yogun, gercekci yasadim.

Sonra gene uyudum bu defada yesillik bir yerdeyiz ailemle ben ve kizim. O arada aniden bir hortum olusuyor uzaklardan bize dogru geliyor. Hortum döne döne gelip beni kapiyor, hortumun asagilarindayken daha babam uzunca bir agac dali birsey uzatiyor ve beni cekiyor, kurtuluyorum hortumdan. Asagi iner inmez topraga secde eder sekilde büzüyorum kendimi...

Neye yorumlanir ki bu rüyalar?

14 comments

31/12/08

walla kelebeğim şudur bu değildir bişey yorumlamaktan kaçınıyorum çünkü bu konuda pek bilgim yok, ve aslında hayıra yormak gerekir sadece,çünkü kötü diye gözüken rüyalar bile hayıra çıkabilir,mesela iyi yönünden bakınca,aileni görmüşsün rüyalarında,üstelik baban seni bi dalla çekmiş kurtarmış,yani her sıkıntında ailenin ellerini tuttuğunu ve yanında olduğunu anımsattı bu rüye bana:) hayırdır inş,sevgiler canım,,

Adsız
31/12/08

Hayr olsun inşallah.Rüya yorumu yapacak ululukta değilim arkadaşım ama iyi terlemişsindir geçmiş olsun :))

Ben pek rüyaları yorumlayamam ama hayırlara yormak lazım, yeni yılının sana ve ailene mutluluklar getirmesini dilerim.

31/12/08

rüya yorumlarından bende pek anlamıyorum ama biz hayıra yoralım hayır olsun.

Yeni yılınız kutlu olsun. Sağlık, huzur, mutluluk getirsin...

31/12/08

hayır olsun kötüye yorma yeni yılda güzellikler sizinle olsun

ben hic yorumlayamamki. rabbim hayirlara getirsin insallah.

hayra yol canım benim hayra yor...

Adsız
1/1/09

Her ne rüya görürsen gör, hayra yor hayır olsun.Güzel rüyalar.

Adsız
1/1/09

Allah hayırlara karşı getirsin canım , bilgim olsa yazardım bir iki yorum ama hiç anlamam rüyalardan ...

Adsız
1/1/09

Ruyaları hayra yormak lazım, çünkü; peygamber efendimizin de (sav.)dediği üzere nasıl yorarsanız öyle çıkar.

şunu da unutmamak lazı ki her ruyayla amel olmaz.

sevgiyle kal!

Evet çok kötü bi kabus görmüssün abla ama insallah hayirdir :) kötü $eyler dü$ünme sakin emi :)
Yeni yilin kutlu olsun :)

2/1/09

bende rüyamda hortum görmüstüm...ve daha sonra hayatimda bir kac sey oldu...ama gecti gitti - rüyamda da seninkisi gibi kurtulmustum...ve bakinca geriye, bütün bu olanlar kurtulmakmis...

sen iyiye yorumla...cünkü muhakkak ki iyidir!

Adsız
2/1/09

hayr olur inşallah cnm...

hayırdır inşallah. benim aklıma tevbe edip yeni yıla girmemiz gerektiği geldi bu rüya ile. günahsız girip, günahsız çıkmak...
münkün mü?
imkansız değil, en azından çabalayabiliriz:)
sevgiyle...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top