5

20 soru

Sevgili AnneKaz beni mimlemis, hemen cevapladim sorulari :)
Bende yeni anne adayi Zehra'yi, NrH's ve Zeynep Melike'yi söbeliyorum, kolay gelsin :)


1. En sevdiğiniz kelime nedir? Gülümse
2. En nefret ettiğiniz kelime nedir? Yalan
3. Sizi ne heyecanlandırır? Mesela bir mektup, yahut ani sürprizler :)
4. Heyecanınızı ne öldürür? Yanimdaki birilerinin negatifligi.
5. En sevdiğiniz ses nedir? Daha konusamayan agular söyleyen bebek sesi, yeni konusan cocuklar yahut kuslarin sesi :)
6. Nefret ettiğiniz ses nedir? Bagirarak konusulan ses, kavga-gürültü sesi.
7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz? Cerrah
8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz? Dans yetenegim olmasini isterdim, vardirda belki ortaya cikamamistir :P
9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz? Düsünemiyorum, yine ben olmaliyim, benim yerim var ki bu dünyadayim yani alternatifi yok.
10. Nerede yaşamak isterdiniz? Kutsal topraklarda yasamak isterdim. Birde güzel bir evim ve bahcemle köyümüzde yahut etrafi cicek bahceleriyle dolu deniz kenarinda bir evde :)
11. En önemli kusurunuz nedir? Cok konusmam, sabirsizligim, inatciligim, yöneticilik rolüm, strese cabuk kapilmam....vs. daha sayayim mi :D ( Ne kötü biriymisim )
12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi? Siradisi olmak istegim :P
13. Kahramanınız kim? Seker Kiz Candy'de ki Terry olsun :)
14. En çok kullandığınız küfür nedir? Küfürlü konusmaya alisik degilim cok sükür.
15. Şu anki ruh haliniz nasıl? Düsünceli, ümitli ve sakin.
16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler? Kendin ol, yasa ve ögren.
17. Mutluluk rüyanız nedir? Ucabilmek ve yükseklere cikmak hic düsmeden...
18. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir? Hicbirseyden tad alamamak.
19. Nasıl ölmek istersiniz? Ailece, kimseyi arkamda birakmadan :D Gözüm arkada kalir yoksa :)Kazasiz belasiz, uykuya dalar gibi yumusacik ve kulagima gelen rahatlatici melodilerle ölmek isterdim.
20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Allah’ın size kapıda ne söylemesini istersiniz? Hicbirsey söylemesede olur, bana bir bakisi, sicacik bir gülümsemesi yahut dokunusu yeter beni coook mutlu etmeye :) Basimi oksasin :)

5 comments

31/12/08

basini oksasin :) insallah olur ya :)

31/12/08

sobe cevapların ile seni daha iyi tanıdım canım
çok iyi bir insan olduğunu düşündüm
20. sorunun cevabına ben de katılıyorum :)),

mutlu yıllar

31/12/08

kaç gündür doğru dürüst nete giremiyorum,şimdi bi yarım saat girdim,baktım sobelenmişim:) üstelik tarafınızdan arkadaşım,bikaç günlük bi yoğunluğum var inş. cevaplıycam sorularını,birde en sevdiğin kelime senin gibi pozitif birine çok yakışıyor,söyliyim dedim;D

:)))
cevapların çok hoş, var ol...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top