13

SeViMLi MüZiKLeR

Ipod ile müzik dinlerken bu yaziyi yazmak aklima geldi.
O an metroda Ismail YK romantik mi romantik söylüyordu... Düsündümde bana hic uymuyor bu sarki ama yinede seviyorum dedim, yani bazi sarkilar sözleri uymasada seviliyor, melodisiyle yahut bir sekilde sempatisiyle.

Birde insanin her müzigi dinlememesi gerektigini düsünürüm hep!
Yani insani karamsarliga sürükleyen bir müzik olmamasi lazim, belkide kulagimizdan girip bize negatif seyler birakabilir!
Ayrica dertli insanlar dinlerya hani öyle damardan falan, sonuc ne olurki?
Derdi daha depresir, rahatlamaz yani...

O anlarda aslinda pozitif, civil civil, güzellik birakan türden dinlemeliyiz ki ruhumuz acilsin :)

Bende simdi sizlerin begenerek dinledigi, seker, yumusacik, sevimli ve taptaze duygular katan parcalar varsa onlari ögrenmek istiyorum, öneri istiyorum yani sizlerden :)

Tv'de Türk kanalim olmadigindan yeni cikanlari bile ben yarim sene yahut bir sene sonra duyuyorum, nettende öyle müzik olaylarini pek takip etmiyorum.
Yabanci parcalarda olabilir tabiki ama özellikle Türkceleri soruyorum!

Birde müzikten konu acilmisken kulaklariniza dikkat diyorum!
Yani metroda gözüme takildida, artik mp3 playeri olmayan yok, herkesin kulaginda bir kulaklik, %60 oraninda.

Gazetede bir haber okudum burada, cok sesli bes yil günde en az 4 saat müzik dinleyen birinin sagir olma ihtimali %90, yani kesinlikle biraz yasi ilerleyince duymama sorunuyla karsilasirmis bu kisiler.

Ben genelde tek kulak dinlerim, yani diger kulakligi takmam kulagima, sesinide orta seviyede tutarim. Birde benim kulaklik sorunum var, kulagiman düsüyor cogu kulaklik, kulagimin ici kücük oldugundan uyan bir kulaklik bulamadim gitti, kulagin icine oturan ucuna dogru sivriler var ama bende onu sagliksiz buluyorum.

Hayatiniz rengarenk bir müzik gibi olsun :)

13 comments

uyurken kesinlikle yanımda bir müzik çalar yoksauyuyamam :)
bu aralar bengü dinlemeyi seviyorum slow müzikler daha cezbediyor beni...

Adsız
12/11/08

Evet ya herkes dinliyor cidden amin diyelim seninde canım.

Müzik ruhun gıdasıdır Ceyda'cım, tabi bu gıdayı da dengeli ve yeterli almak gerekir dimi ama.

12/11/08

canım müziklerin hayatımızdaki etkisi hakkındaki düşüncene ben de katılıyorum ve çok özenle seçilmesi gerektiğini düşünüyorum. Malesef 10 yıldır falan türk şarkıcıları takip edemiyorum arada duydularım oluyor. Benim eşim bir süre de dj lik yapmış olup büyük bir müzik tutkunudur. ben genelde evimizdeki binlerce albümden oluşam mağazamıza gider birkaç albüm seçer öyle dinlerim. artık takip edemiyorum öyle rasgele seçip dinliyorum. yollarda çok fazla müzik dinlemiyorum istesem de çünkü bende bir miktar işitme kaybı var ve kulaklıkla müzik dinlemek beni olumsuz etkileyecek. Bu yüzden günde belki 15 dakka orta ya da kısık sesle yolda dinliyorum. malesef bir müzisyen ismi veremeyeceğim.

12/11/08

ya birde hem konusup hem müzik dinleyenler var - ben asil ona sasiriyorum ha!
nasil oluyor...ben yapamiyorum, hem konusup hem müzik dinlemeyi - hele hele ismail yk dinlersem - valla karsimdakine allah belani versin derim - buda hic güzel olmaz :)

evet müzik hep doldursun hayatimizi - ben beyaz elbisler giyeyim ve döneyim...dön dön dön döneyim...dön olayim :)

12/11/08

kesınlıkle muzık cok etkılı ...
ben sabah canlı bır muzık acmıssam o hızla tum evı temızler ve hala enerjı dolu oluyorum ...

12/11/08

Bunalımdayken bana öldürseler cıvıldak şarkılar dinletemezler :D Ama bunalımdan çıkmaya yakın kendimi relax müziklere veririm ya da pop/rock türü gürültülü müziklere

Adsız
13/11/08

Ben varya bsayarınkulaklığı takıom düşün o minik kulaklıkların kaç katı :D ve nerdeyse son ses dinliom snaırım kulak zarım patlıcak :( ben her tür müzik dinlerim bi şarkı yeni çıktımıydı nerdeys egünlerce onu dinlerim arka arkaya hemde :D bu ara Ebru Gündeş_Harika arka arkaya dinliyorum bundna önce de Fatih Ürek-İnat die bi aşrkı var bayılıyordum ona ya :P herkes ben dinlemem Fatih ürek dinlio ben valla kıpırdak olsun dinlerim herkesi :D

13/11/08

müziklerin hayatımızı pozitif yada negatif etkiledikleri noktasında kesinlikle katılıyorum canım,ben şahsen özellikle bi müzik yada yeni çıkan müzikleri felan dinleyip takip etmem,genelde zaten eski parçalar,yada şiir parçaları(iclal aydın,ikbal gürpınar gibi)dinlerim,en çokta sözsüz sade müzik sesi dinlemeye bayılırım,mesela sade keman yada balalayka sesi:)ama burda çalışan kızlar bazen geliyorlar,abla işte felancanım bi şarkısı var adı azrail dinledinmi,feşmancanın bi şarkısı var öliyim ömrüm senin olsun,,gibi insanı bunalıma sokan parçalardan hiiiç hoşlanmam,buna eminim,duymayı bile istemem yani,,

şu an yazını okurken radyo alaturkayı dinliyorum:)
sanat müziği çalıyor ve benim içim cıvıl cıvıl oluyor dinlerken. sabahtan beri açık. iş arkadaşım "hayırdır çok neşelisin bugün" diyor:) netten dinleyebilirsen tavsiye ederim şeker. öpüldün kocuman...

Adsız
13/11/08

Merhaba, az önce Çocukla Çocuk'ta Meraklı Minik degisiyle ilgili mesajınızı okudum. Dergiye yurtdışından abone olmak mümkün. Atina'da yaşıyoruz, 15 yıldır dergi düzenli olarak adresimize geliyor. Derginin web sitesindeki formu doldurup belirtilen faks numarasına göndermeniz yeterli. (Ödeme kredi kartı ile yaplıyor.) Sevgiler.

13/11/08

canım bana yazdığın sorunla ilgili dün akşam kodlarını incelemiştim, gündüz vaktim olmadı geri dönmeye.sanırım annekazın dediği şekilde yapamayacaksın senin kodların sabitlenmiş. Birşeyler buldum ama tam çözemedim. bkıcam yine

Adsız
15/11/08

eee müzik ruhun gıdasıdır diye boşuna dememişler kesinlikle özenle seçilmeli ki bünye müzikle güzelleşsin dinginleşsin

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top