23

Kötü Rüya Görmekten Korkuyorum

5 yil önce yine bu zamanlar, esim askerdeyken ve ben daha kayinvalidemle otururken herkesin isi oldugu bir sabah eve geri dönüste darmadagin bir evle sarsilmistik...Tüm altinlarim calinmisti, tek kalan kulagimdaki altin küpeydi.
Herseyde hayir vardir elbet...

Gecen haftalarda hirsizlikla ilgili bir rüya gördüm...
Kapimizi sökmüslerdi..vs rüyamda, esimede anlattim ne tuhaf diye.
Sonra bir gecede o eski hirsizlik olayi aklima düstü yine ve esimde iste oldugundan beni korku sardi, tikirti duysam komsulardan kalkip iceri kontrol eder oldum, korkuyla uyudum o gece...

Persembe(6 Kasim) kurstan geldim, merdivendeyim esim ariyor benden 10dk. önce gelmis.
Bende bana sürpriz yaptin hee dedim, sevinerek merdivenden ciktim hatta asansörü beklemedim.

"Eve girmisler" dedi, ben inanmak istemedim.

Cünkü bunun rüyasini ve korkusunu cekmistim ben birkac gün öncesi...

Benim rüyalarim cogunlukla cikiyor :( Kötü rüya görsem o yüzden hemen telaslaniyorum ne olacak diye, cok oldu bu zamana dek bana rüyamda görüp basima gelen seyler...
Yatak odasi dagilmis, birazda oturma odasi...

Kizima ait birkac bilezik ve künyeler vardi büyüyünce ona verecektim hic ellemiyordum onlari, birde annemin hic altinim yok diye bana aldigi 3 bilezik... Ben altin kullanmayi sevmem ve almamda, iyikide sevmiyorum onlarda beni sevmiyor hic durmuyorlar...
Kizimin altinlarina üzüldüm sadece...
Simdi ben yine bir süre bu olayin etkisinde kalirim ve korkarim, esimde geceleri calisiyor bazen...
Esim daha iyi bir kilit takti ama yinede kendimi güvende hissetmiyorum hic!

Ya biz evde olsaydik, böyle bir durumla kizimla ne yapardim..
Yani iyiki biz yokken olmus diyede sükrediyorum.

Ama bunu yapanlarda eminim evden ciktigimizi görmüslerdir, birde ben kizimla her sabah ayni saatte cikiyorum evde kimse olmuyordu, bazen esim oluyor ama o günde o erken calisiyordu iste.
Hirsizlik 2. kez böyle sarsti beni manevi yönden, yoksa maddi yönü önemsemiyorum.

Birde yasadiklarimdan edindigime göre, hirsizlar en cok yatak odasini ariyorlar, aman degerli esya varsada ummadik yere koyun, mutfaga kullanmadiginiz tencereye koyun yahut herhangi evin baska odasina!
Birilerinin benim evimin icinde gezindigini bilmek rahatsiz edici, pis ayaklariyla bastiklarini bilmek...Cantalarima bakmislar birinin fermuari takilmis tam acamamis heralde, elime aldim ve, bu fermuari o kisi elledi dedim ve bende elledim düzelttim.

Merak ediyorum nasil insanlar, belki diger tarafta tanisirim kendileriyle...

23 comments

Zehra, Yasamladans, Kezban, Fulya, Cilekli, Ayci, Gece, Sinem Yaman, Lale Abla, Ayse Gelin, Zeynep Melike, Nevbahar, Kuaybe.

Cok tesekkür ederim ben yokken merak edip not birakmaniz co kgüzel, birilerinin beni düsünmesi öyle güzelki, demekki kalplerinizde yerim var :P

Çalınan maneci değerlerin telafisi mümkün olmuyor maalesef

çok geçmiş olsun ve Allahım bir daha tekrarını yaşatmasın canım

selametlee

7/11/08

çok üzüldüm ceydacım, hemde ikinci kez olmuş :( çok şükür ki evde değilmişsiniz, cana gelmesinde....allah korusun.

7/11/08

Çok geçmiş olsun Ceyda. Evde olmadığın için şanslısın. 2-3 hafta önce de bizim başımıza geldi. Yani böyle insanlar dünyanın heryerinde var.Cana geliceğine mala gelsin.Allah herkesi korusun.

Canım çok gecmiş olsun. Bence bu hırsız sizin evi takip eden biri. Senin cıktıgını gören ve hangi saatlerde evde oldugunu bilen biri. Ben Hollandadaykende sadece turk evlerine giriyorlardı. Bir hafta birinkne girdiler, diger hafta duydukki başka bir turk komşumuza girmişler, diger haftada bir başkasına. Yabancı düşmanlarımı yapıyor bunu, yoksa turkler kendilerimi yapıyor bunu, hani genelde turkler altına düşkün oldugunu bilirler, belki o yüzden turk evlerini seciyorlardı?
Umarım birdaha asla böyle birşey başına gelmez. REger ruyanda tekrar buna benzer bişey görürsen tedbirini önceden al bence. İşe yarar yaramaz bilemem ama ya yararsa? Çok gecmiş olsun canım. Cana gelecegine mala gelsin .. Keşke eşin gecei olmasa hiç.

Adsız
7/11/08

canım benim nasıl üzüldüm bilemezsin...maddi açıdan bişey olmaz elbet ama seni korkutması çok üzücü bu olayın...gelmiş geçmiş olsun, Rabbim bir daha yaşatmasın diyorum....dediğin gibi şükredecek çok şey var...iyiki evde değildiniz...gerçi ben de takip edilerek yapıldığını düşünüyorum ama...Allah ıslah etsin böylelerini...sizi seviyoruz biz...sevgiler...

7/11/08

Allah beterinden korusun Ceyda'cığım o hırsızların da boğazında kalsın çaldıkları tüm altınlar zehir zıkkım olsun -ben kaptırdım mı çok pis dalarım böyle-

Canım benim bende öğrenci evindeyken yaşadım bu korkuyu evde 1 kişi varken girmiş ne var ne yok alıp gitmişti 3-4 gün sonra daha biz şokunu atlatmadan bu sefer evde 8 kişiyken denediler girmeyi ayy nasıl korku dolu dakikalardı anlatamam .. geçmiş olsun .

cok gecmis olsun iyikide siz evde yoktunuz.ev cok guvenli degilse degistir evi bence.insaallah bidaha olmaz canim optuk seni sevgiler.mektuplasma olayi nasil blog arkadaslarinlami yazisiyosun?

8/11/08

ay canim benim inanamiyorum ya...:(

8/11/08

çok geçmiş olsun bu tarz bi korkuyu ben de yaşamıştım, insan evde bile olsa o sırada allah korusun bıcakları ya da silahları bile vardır bunların diye bişey yapamazdı, daha kötüsü olmadığına şükretmek lazım.

8/11/08

canımmm ınternetım yoktu dunden berı gelır gelmez geldım ama oda ne bır tuhaf oldum ınsan kendını garıp hıssedıyor ....
cok cok gecmıs olsun ben kucukken bızım evede gırmıstı hırsız cocuk aklı ıste gunlerce korktum bence sız ufaklıgın yanında pek konusmayın cocuklar cok etkılenıyor ... tekrar gecmıs olsun canım allah beterınden saklasın

Adsız
8/11/08

Çok çok üzüldüm geçmişler olsun, allahım beterinden korusun. Cana gelmediğine sevinmekle birlikte çalınanların manevi değerine çok üzüldüm.

Adsız
8/11/08

cnm benim geçmişş olsun aman size birşey olmasın.

lakin şunuda demeden duramıyaam amdem rüyalarının çıktığını biliyorsun neden hırsız rüyası gördüğünde ciddiye alıp altınlarını başka bir yerde saklamadın :((

benimde en büyük kokrum şu hırsızlık olayı.sizin oraalrda olmaz sanıyordum:((( polise haber vermişsinizdir umarım bulunur:((

biolog77

Adsız
8/11/08

:( Büyük geçmiş olsun o korkuyu iyi bilirim psikoljisi bozuluyor insanın ki bnmki seninki kadar vahim diil düşünemiyorum.Nerdeyse 30 yıldır bu evdeyiz böle bişi bundan 5 sene felan önce başımıza geldi sabaha karşı insanın uykusunun tam da ağır olduğu saatte(hırsızlar için saat çok önemli)pencereden girmiş ve koltuğa adım atmış koltuk kadife kumaşlı olduğu için ayak izi çıkmış o iz bende büyük iz bıraktı işte ve bizim de bir komşu var Allah razı olsun restaurantta çalışıyor die sabah erkenden gidiyordu işe o görmüş ve napıyonuz orda die bağırmış biri eve adım attığı anda aşağıda bekliyen hırsız da Hıdır kaç die bağırmış bunlar kaçmışlar tabi sonra güm güm kapı çaldı uyandırıldık hırsızın adını bilem bilioz bay Hıdır Şerefsizi :D Hıdır hırsızlığa geldi ama komşumuz Hızır gibi yetişti :)
Allah beterinden korusun

8/11/08

Sana kocana kızına bişe olmamış ya boşver malına gelsin nasıl olsa bunun ahireti de var orada her kise hesaplaşırsın sen kendini üzme kapını kilitle duanı et gerisini Allah a bırak o (c.c) hakkında en hayırlısını bilir..
kendine iyi bak.

Adsız
8/11/08

Geçmiş olsun Kelebegim,
Allah'u Teala bizleri mallarımızla, canımızla, evlatlarımızla imtihan edecegini buyuruyor. Sen de imtihan olmuşsun, giden malların sadaka olur inşaallah daha büyük musibetleri def eder. Rabbim bir daha yaşatmasın dilerim. Rüyaylada amel etme derim, kötü rüya gördügün zaman sadaka ver ki Rabbim hayırlara tebdil eylesin

Sevgiyle kal!

8/11/08

çok geçmiş olsun appa ;s

Çok hemde çok geçmiş olsun. Dediğin gibi iyi ki evde yokmuşsunuz. maddiyatta önemli tabi ama moraller de uzun süre düzelmiyor böyle olaylarda

9/11/08

canim yaa daha simdi gordum bu yazini, cok gecmis olsun, nasi panik oldum ve uzuldum anlatamam...

biz 5 yil izmirde oturduk ve o bes yilda iki kez evimiz, bir kez arabamiz, sonra disarida cantamdn telefonum, bebek arabamizdan esime aldigim hediye ve sonra ufak efek neler...cok canimiz yandi, psikolajimiz altust oldu, geceleri mal degil de sirf hirsiz korkusudan uykularimiz perisan oldu...offf ne kotu yillardi..cok sukur burada basimiza hic gelmedi..dedigin gibi ayaklariyla eve girmeleri, herbi esyamiza ellemeleri mahvediyodu beni....

tekrar gecmis olsun, insaallah bu son olur....

10/11/08

geçmişler olsun canım,bikaç gündür nete giremiyordum,okuyunca ne kadar üzüldüm bilemezsin,daha önce anlatmıştım biliyorsun pervin bebekken bizede girmişti hırsız,ve ben evin içinde dolaşıyordum o saatlerde,o beni gizliden görüyordu sanırımama karşılaşmadık hamdolsun,size ikinci kez oluşu dahada korkutmuş olmalı seni sabırlar diliyorum canım Rabbim bikez daha yaşatmasın,,

canım yaaa çok geçmiş olsun , giden altınlar olsun diyeceğim ama insan korkuyor ya evde olsaydın. Fazla da düşünme bu konuda psikolojoni bozma. Yaşadıkça herşeyle karşılaşıyoruz işte. Sevgiler sana

11/11/08

:((
ayıptır günahtır ya. başkasının evine nasıl girebiliyorsunuz.. Allah ıslah etsin, Allah korusun böylelerinden.
Geçmiş olsun inşallah üçüncüsü olmaz bir daha...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top