8

Sustum...

2 sarki sözü paylasmak istedim...Icimdekileri yazmak istemiyorum, susmak en iyisi bu siralar ve beklemek...


Bendeniz - Güvendiğim dağlara kar yağdı

Mutluydum huzurluydum
Nasıl kıydın anlat bana
Bir an mıydı anlat bana
Kimim vardı senden başka

Güvendiğim dağlara kar yağdı
Hiç ummadığım yerden yara aldım
Haykırdım yalvardım duyulmadı
Aşkımda kimin gözü vardı ...


Gripin - Hic Gelme Gideceksen

Usandik
Uslandik
Bu yagmurda Yeter Çok islandik
Yol olduk
Yok olduk
Bu yollarda asinan Hep biz olduk
Hep biz olduk
Kimler geçerken içimden
Bir sen vardin Melekleri imrendiren
Hiç gelme gideceksen
Ürkek buz tanesi
Zamanin gelince Eriyeceksen
Bir açtik
Bir solduk
Soluduk yillarca Tek nefes olduk
Bir vardik
Bir yoktuk
Bu yollari asindiran Hep biz olduk
Hep biz olduk
Kelimelerle oynarken hep seninle
Kanattik kalplerimizi
Kanattik uçuran birbirimizi

8 comments

Adsız
4/10/08

Karlar eriyecek bekle ;) erimek zorunda yani sıradan biri olsa geç git diecem ama karı eritmek gerek :)bekliyecez

Canım ya :(
Bazen şarkı sözleri öyle yazılıyorki sanki bizim için yazılmış, sanki bizi anlatıyor gibi. İnşallah bir an önce düzelir herşey. ve eski neşene huzuruna kavuşursun :(

canım benim
umarım bu zor günlerini kolaylıkla atlatırsın

tüm güzellikler seninle olsun

sevgiler

4/10/08

ceydaa abla neyin var yaww??

kendine iyi bakk

Allah hakkında hayırlısını nasip etsin, çok meraklandım inşallah düzelir herşey.

5/10/08

Neyin var ceyda cim hayirdir insaallah.
Allah a emanet ol.

5/10/08

şarkı sözlerini yazanlarda etten kemikten insanlar olunca birinden birinin anlatımı bizim ruh halimize nasıl da uyuyor öyle değil mi? umarım sorun neyse geçer güzelim

sen yazmamışsın ama ben anladım:(
şarkı sözü her şeyi anlattı:(
inş bu süreç ben okuyana kadar geçmiştir bile...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top