17

Gülen Gamzeler

Ben tam bir gamze hayraniyim :)
Yani hani yanakta olan minik sevimli cukurlar.

Bunlar bence bir insani cok daha sempatik ve sevecen gösteriyorlar ve de güleryüzlü :)

Hic unutmam ben 9 yaslarindayken bir eve gitmistik, orada bir kiz vardi benim yaslarimda ve ben o kizi görünce kendimi cirkin hissetmistim: Kiz renkli gözlü cok güzel yüz yapisi olan ve gamzeliydi, gamzelerini kiskandim adeta... Kendi gülmeden daha yüzü gülüyor, gözlerinin taa ici gülüyordu.

O zamandir hep gamzeli insanlara sempatim vardir.

Erkeklere de cok yakistiririm gamzeyi, ( esime bunu deyince bozulur azcik kendisinde olmadigindan :P ).
Bir oglum olursa cok isterim gamzeli olmasini :)

Allah'im insanlari özene bezene yaratiyor yaa, detayini bile yapiyor yani insanin.

Bende gamze yok ama gülümseyince dudagimin kenarinda cok minicik birsey oluyor, yani gamze bile denilmez buna da iste :D

Bir de internette okudum ki artik gamzeyi bile yapiyorlarmis estetikle, yani hic birsey kalmamis yapilmayacak, gerci buna sasirmamam gerek neler yapiyorlarki!

Ben insan eliyle yapilmis gamzeyi sevmiyorum :P
Dogustan olacak :)

Gamzeli güzellere benden selamlar olsun :)

17 comments

Gamzeyi ben çok severim en iyi arkadaşım Tuğba'da gamze vardı. güldümü o kadar şirin olurdu ki bayılırdım. Bütün sınıf ona gamze diyordu.
Arkadaşıma not: Tuğba seni çok özledim. Gene İstanbul’A gelsen de görüşsek....

13/10/08

benim oğlum gamzeli, doğuştan :)

13/10/08

öhöm öhöm sanırım ben biraz böbürlenebilirim. Çünkü hem yanağımın iki kenarında hem de aynı resimdeki gibi dudağımın alt tarafında gamzelerim var.( ve hatta belimde de var, serdar ortaç'ın şarkısı gibi) Fakat ben hiç böyle düşünmemiştim. Güzel göründüğünü yani. Ancak kilo alıp da biraz yüz tombullaşınca eskiye göre daha az belirgin oluyorlar. Yine de çıkıyor tabi. Bana göre bir yüzü güzel gösteren gamzeler, göz rengi vs gibi şeyler değil, simetri. Dikkat edin güzel yüzlü insanların yüzü sağ ve sol tarafa göre inanılmaz simetriktir. Bunun daha da ötesi yüz şeklinin üst ve alta göre simetrik olması. Bu yüzden yuvarlak yüzlü insanlar her yaşta daha güzel oluyorlar.

13/10/08

BENİM 3 KIZIMDADA VAR DOĞUŞTAN HAMİLEYKEN AYVA YEMEK GEREKİYORMUŞ İLK 3 AYDA BEN YEMİŞTİM HATTA 3. KIZIMDA AYVA TAM OLMAMIŞTI YANİ HAMDI AMA YİNEDE YEMİŞTİM VE BU KONU İLE İLGİLİ HADİS VARMIŞ PEYGAMBERİMİZ YÜZÜ GÜZEL OLSUN DİYE HAMİLE KADINLARA AYVA YEMELERİNİ TAVSİYE ETMİŞ

Adsız
13/10/08

Bende doğuştan gamzeli olanlardanım :) benim hiç dikkatimi çekmezdi ama insanlar hep gamzelerimin güzel olduğunu sölüyo benim diakktimi çekmiyodu ama insanların diakktini eçkiyomuş demekki bende seviom gamzelerimi beni sevimlileştirdiğini düşünüyorum :) hem gülmeyi de çok seviommmm Allah bilerek öle yaratmış :)

canımcığım madem bu kadar çoks eviyorsun dua ediyorum inş oğlun gamze li olur ama en önemlisi hayatınızda hep mutlu olun, sevgiyle...

13/10/08

insan eliyle gamze oluyor mu canım,
evet gamzeli insanları ben de çok beğenirim

hamileyken ayva yersen çocuk gamzeli olur derler

sevgiler

Kesinlikle kelebek gibi, insanı olduğundan daha fazla güleryüzlü ve sempatik gösteriyor gamze. Bende de yok ama belki çocuğumda olur diye umut ediyorumm..
Sevgiler..

Adsız
13/10/08

bende de var bitane sağ yanağımda :) ama bu kadar özellik atfedilesi birşey olduğunu hiç düşünmemiştim daha önce enteresan .bizim burda hamile bayanlara ayva yedirirlerdi çocuğu gamzeli olsun diye nasıl bir bağlantıdır ben anlayamadım tabi :P

13/10/08

ben de gamzeleri çok severim.. benden 2 yaş küçük kardeşimin de gamzeleri var ve onu kıskanırdım :p

ama senin gamzemsiler de güzelmiş ;)

Adsız
14/10/08

Gerçekten erkeklere orta boyda bi gamze çok yakışıyor, gülüşüne bi anlam ve sevimlilik katıyor.
^^^^
Bide çocukları kandırırlardı matkapla yapılıyor o gamzeler diye Allah'ım çocuklar nasıl bu kadar şapşal olabiliyorlar (şaka tabi ki, onların sevimli hallerine dedim şapşal die, kızmayın sakın,bende 3,5-4 yaşlarında aynı şeye inanırdım :S)

14/10/08

eskiden benimde gamzelerim vardı diyebilirim,öyle çok çukur değillerdi ama,senin gamzemsilerede benziyorulardı işte,şimdi yokmuk de dersen,evet artık yok gibiler,sanırım içlerine kilo doldu,hamilelikte kilo alınca heryerine doluyo kilolar işte:D merka etmiyom ama bigün geri gelcek inş. gamzelerim:)bizde ayva yedirilince bebeğin sarışın olur derler,buda benden bi not olsun hepimize:)

15/10/08

o zaman sen beni sevmicen :)

aleyküm selammm:))))
ben de seferim gamzeyi ve kendimi:P
Allahım ne mütevaziyim dimi:))

14/11/08

Allahım bayılıyorum şu gamze denen şeye insanı o kadar sempatik gösteriyo ki insanı eweet (özellikle)erkeklere de çok yakışıyo:) insana ayrı bir hava katıyo yaaa:D

Adsız
28/2/09

slmlar herkese....bende tamm bir gamze hastasıyım...benimde bi gamzem gözümün yanında var çok güler yüzlüyüm çok sewiyom gamzemi...we erkek arkadaşımında yanagında war tamm bir çukur...çok hoşuma gidiooo...burdan tüm gamzelilere slmlaar :) S€R@P

Adsız
18/6/09

benim adım orhan soyadım askın istanbul da oturuyorum 20 yasındayım askerim yaklasık bundan 1 sene önce gamzem vardı gözleri deniz mavisi idi öylew güzel yüzü vardı simdi lütfen beni anlayın bana simdi hak verin hayatta bir kere sevmeyi cok gördüler su anda ardahan merkezde askerlik yapmaktayım simdi gamzeler beni anmlayın gamze ordaysan eger gelmezsen su dünyayı sana zindan etmeyen orhanı vursunlar

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top