14

Blog Arkadasligi Ödülü

Bloglar arasi güzel bir uygulama baslamis. Bloglar arasi daha cok kaynasma olsun diye ve arkadaslik adina yapilan hosuma giden birsey oldu bu :)

Lale Abla, ödülün icin tesekkürler, gururla aldim :)
Sevgili Gece'ye de tesekkürler listesindeki herkese vermis ödülü, kendimide kattim hemen icine :D
Gülücüklerim benim bu yaziyi yazarken senide listeye yazacaktim blogunun linki icin tikladim ve baktimki sende bana ödül vermissin, karsilikli olmus, tesekkürler :)
Enerji ve Huzur'da bana ödül vermis, görmemisim cok mutlu oldum tesekkürler:)
Vee birde az önce bir sevgili Malla'nin da bana ödül verdigini okudum, hemen ismini ekliyorum ve kendisine kocaman sevgiler yolluyorum:)
Kalderavolkan'dan da ödül geldi :) Yaa cok sevindim ben bugün bircok kisiden ödül aldigimi görünce, yani 3 sene bitecek blog hayatimda ve bir yerler edinmisim gönüllerde bu beni mutlu etti :)
Birde sevgili Rümeysa ödül verdi sonradan ekliyorum ismini, cok tesekkür ediyorum buradanda:)

Baska görmedigim fakat bana ödül veren yoktu degil mi? Unutmus olmayayimda :)
Bu uygulamada sistem söyleymis; Ödül sürekli alıcı tarafından devrediliyor ve her alan kişi kendine gönderenden 1 fazla kişiye yollamalı. Size gönderenlere göndermeme kuralına uymak gerekiyor zincirin devami acisindan.
Bende simdi ödüllerimi dagitayim arkadas listemdeki kisilerden...Yandaki listemdeki herkes ödülü haketmese listemde olmazdilar zaten :)
Birde yandaki listeme ekleyecegim kisilerde var, ertelemeden dolayi henüz eklenmediler :(
Ilk firsatta insallah!
Ayirt etmekte kolay is degil acikcasi, birini unutsak yanlislikla üzülür eder diyede insan düsünüyor :)
Buyrun:
Anne Notlari (Bir anneki herseyi cocuklari tanimaya adamis, cocuk psikolojisini cözmüs, anneler ugrayin mutlaka)

Arzu ve güzel yavrulari (Kizima hamileyken Aslihan'in güzel resimleriyle hayaller kurdum:) Annesinede maasallah, cocuguyla Üniversiteyi bitirdi, simdide ikinciyi büyütüyor bile:)

AySima (Sadece bu dünya icin degil diger dünyamizida hic unutturmayan, yüregi güzel arkadas)

Aysemmm ( Dogum günün kutlu olsun cimcime kiz:) )

Ayse Gelin (Ahh diyorum, güzelliklerin en güzeli onunla olsun hep, bu ara nerdesin kiz? )

Biolog (Blogculukta ilk tanidiklarimdan, ben anne olup sirami ona verdigim ve ardimdan anne olan canayakin insan)

ipek Böcügü (Bloguna ugramadan yapilmaz:)

Cilekli Süt (Seni bilen biliyor güzelim:) )

Cocukla Cocuk (Hamarat ve güzel iki anne)

Dr Ebru (Yüregi sicak, gezegen bir dis doktoru :P )

Fulya (Sohbet edilesi bir arkadas, yorum rekortmenim:))
Kuaybe (Severek takip ettigim güzel anne)

Mavianne (Insani kendine cekmeye sadece bir gülümsemesi yetiyor)

Moonsun (Yardimsever ve merakli, enerili dolu kizil sacli kiz:)

Mutlu Cocuklar ve Örnek Anne (Bu anneyi parmakla gösteriyorum dikkat:)

Nevbahar (Beni hic yalniz birakmayan, paylasmayi seven arkadas)

Rümeysa (Tatli bir kiz)

SaNanaAki BaNaneSan ( Japon Güzeli:P Herkesten farklisin:))

Seineb ve Tostu NeVv(blogunu mu sifreledin Nev?)

TugbaTugba (ilk gözagrim blogcuya adim atinca:)

Tuana ve annesi (Taa uzaklardan gelen iliman bir ses)

Yeni gelin Zehra :) (Hep mutlu olsun insallah:D )

ZeynepMelike ( Dertlesebilinecek, kafadengi:)

Betül (Sicak, örgü oyuncaklariyla insani örmeye tesvik eden:))

Kizimda biraz hasta ve bugün evdeyiz onunla, bu kadar yazabildim aceleyle.
Bloguma gelen, yorumlariyla yalniz birakmayan, yahut yorum yazmasada ugrayan herkese selam olsun:)

Iyiki varsiniz bloguma renk katan insanlar...

14 comments

21/10/08

Teşekkürler Ceyda..

Adsız
21/10/08

Teşekkürler Ceyda abla senin ismini de ekliyorum şimdi ödül verenlere :)

21/10/08

yazının başlarını okumadan aşağı indim hemen varmıyım bende diye:D yani olmasam kırılmazdım sana asla ama olduğum içinde ekstradan mutlu oldum teşekkür ederim:D ödül senden geldiği içinde başımın üstünde yeri var diyim ,eywallah sağolasın canım arkadaşım(benim ilk blog arkadaşımsın ve bende senin yerin bi başka:) öpüyorum seni,,

Kalp kalbe karşıdır Ceyda'cım, teşekkürler beni de bu ödüle layık gördüğün için.

Adsız
21/10/08

hımm ilk defa bugün öğrendim böyle birşeyi gündemden niye düşmüşüm ki ben böyle :D çok tatlı bir girişimmiş ama beğendim ve çok teşekkür ederim ablacım ilk sanal ödülümü de sayende almış bulundum bugünü tarih atmalı :D

sen de iyi ki varsın arkadaşım, çok teşekkür ederim. blog arkadaşlığı ödülünü vereceklerim arasında ilk sıralardasın sen de unutma. keşke sadece bloglarda değil yüzyüze de buluşabilseydik. malesef ki mesafelerimiz çok uzak. msn de de rastlaşamıyoruz, saatlerimiz uymuyor malesef. inş. gene de ömür boyu sürer bu arkadaşlığımız, sevgiyle...

Adsız
21/10/08

Cnm çok teşekkür ederim:))

biolog77

21/10/08

Sende iyi ki varsın.Ben de vermiştim ödülden sana.Görmedin galiba.Sevgiler:))

Amma ödüllenmissim :)))) tşkler canım valla mutlu oldum.

Çok teşekkürler , çok mutlu olduk. Ayrıca bir de üzüldük, listeyi uzun uzun yaptık ve gözümüzden kaçan var mı diye baktık ama yine de oldu,bir tanesi de gönlümüzde olan sensin

Adsız
21/10/08

canım ya bo ödülleri yeni okudum sonsuz teşekkürler...ayrıca gönderdiğim maili yayınla tabiki gurur duyarım...sevgiler...

21/10/08

ceydacigim tesekkur ederim, sicak, samimi ve de beni utandiran guzel sozlerin icin..odulumu aldim, seni de ekledim ve de devrettim ;)

22/10/08

ceydacım, canım benim ismimi listende görmek ne güzel, çok teşekkür ediyorum. :)

23/10/08

yaa bende blogumu göremeyince üzülmüüş kendime kızmıştıım iyi blog arkadaşlığı yapamadığım için ama son anda gördüüm :) hayıır şifrelemedim post atamıyoruum utandıım kapadıım bendee :N

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top