19

Babaanneme...


Bugün seni aradim, birkac ay olmustu konusmayali, ahh ne vardiki daha cok arasaydim :(
O titrek sesini duydugumda duygulanmaya baslamistim zaten.
' Kizim nasilsiniz, torunum nasil, esin nasil...' hep sordun.
Dün doktora gittigini ve 5 tane ilac verdigini, artik ilac icmekten biktigini söyledin :(
Senelerdir ben bildim bileli ilac iciyorsun, ben bildim bileli öksürüyorsun ve nefes darligin var...
Ben bu yil 10-15 gün bir öksürüge yakalandimda, nasil biktim öksürmekten, artik iclerim aciyor dedim hatta bir ara. Sen aklima geldin :( Sen senelerdir öksürüyorsun iclerin nasil aciyordur...
Bir ara "cok yazmasin kizim sana bayagi konustuk" dedin.
Yazsin be babaannem, zaten epeydir aramayip esseklik etmisim :(
Yine verdin ögütlerini, "kafana takma hicbirsey saglik cok önemli" dedin...
Beni cok özledigini ne zamana gelecegimi sordun :(
Yaninda olmak o lekeli yasli ellerinden öpmek isterdim, basini bir cocuk gibi oksamak isterdim...
Telefonda konusurken aglamak istedim ama tuttum kendimi.
Sana bir kumas etek alsam Türkiye'de geldigimde, yahut bir corap gibi basit birseyler.
Bunlari söylersin durursun, bunlar bile seni sevindirmeye yetiyor.
Ama benim yaptiklarim bana yetmiyor, sana yaptiklarim bana yetmiyor, daha cok daha cok sey yapmak isterim senin icin...

Biliyor musun belki sana hic söylemedim ama sen biliyorsun zaten bunu, ben seni anneannemden daha cok seviyorum (Onun sevgisi ayri ama seninkinden zayif kaliyor) :)
Sen kiyida kenarda ne sakladiysan hep paylastin benimle... Anneannem ise tersine bizden gizledi...
Sen kendini sevdiriyorsun, karsiliksiz seviyorsun bizi. Anneannem ise hep bir i$ beklerdi, buzdolabi ve cam silmeden nefret ettim kücüklügümde bu yüzden mesela...
Sirf i$ yapmaya gitmekten nefret ederdim oraya...
Seninle sakalasirdik, espriden anlardin,anneannemle daha mesafeliydi hersey.
Sana daha Süper Babaanne sarkisini söyleyemiyorum Baris Manco'dan.
Bunu söyleyince nasilda hosuna giderdi...
Bogazimda bir dügüm...
Daha cok seyler var yazilacak ama yazamiyorumki...
Her öksürügün, her cektigin zorluk günahlarina karsilik sayilsin insallah babaannem...
Allah'im eminim seni sevdiginden bu derdi verdi sana!

19 comments

23/10/08

ne duygulu bir yazı, ben de babanemi daha çok severdim, hemde üvey olmasına rağmen özden bile özdü, allah rahmet eylesin.

Adsız
23/10/08

Ben babaannemi hiç görmedim vefat etmiş :( ama alt katımızda oturan anneannem var çok ayrımcı yaptıklarını anlatsam aklın dimağın durur ama ben onu yine de çok seviyorum gece yattığında acaba kapısını açık unuttu mu diip evinin kapısını kontrol ediom hırsız nein girmesin die :)

biliyormusun kelebek, hasta olmak bile yaşamın belirtisi. Hastaysan yaşıyorsun demektir. Babaannenle sana daha paylaşacak çok güzel anılar dilerim

23/10/08

gözlerim doldu, allah sağlık versin babannene sevgiler

23/10/08

:((

Dokuz sene olacak neredeyse ben babaannemi kaybedeli.. Allah seninkine uzun, hayırlı ömürler versin..

Ben de tatlı babannenin ellerinden öpüyorum, Allah başınızdan eksik etmesin, benim ne babannem ne anannem ne de dedelerim hatta anneciğim bile kalmadı hayatta, Allah sizlere acılarını göstermesin, ama onlar hayattayken değerlerini bilmek hatırlamak lazım, gerçekten o kadar küçük şeylerle mutlu oluyorlar ki...

Amin! Çok duygulandım canım. Biliyormusun bende babaannemi sevmem. O da bizi pek sevmez :) O torun ayırt eder. Ama anneaannem öyle degil, o daha tatlı :)))

Adsız
23/10/08

Çok güzel yazmışsın duygularını... Hüzünlendim gerçekten. Mesafeler olunca araya zaman girince sanki duygular daha yoğun yaşanıyor. Allah uzun ömürler versin inşallah babaannene, inşallah.

Çok duygulu bir yazı olmuş Allah sağlık şifa versin babaannene, ben 7yaşındayken kaybettim pek fazla hatırlamıyorum:(

MERHABALAR CANIM ;
ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 3 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 8 KASIM 2008 SAAT 14:00 DE BAKIRKÖY GALERİA DA ALT KATINDA MADODA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .
DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

23/10/08

Allah acil şifalar versin
çok üzüldüm
sen kendini ferah tut
dualarımız babaanneye

23/10/08

Çok duygulandım, çok... Benim belki okumuşsundur, canım kadar sevdiğim anneannem vefat etti, nerdeyse iki sene olacak.. Çook özlüyorum onu, çook.. Benden sana naçizane tavsiye, lütfen babaanneni daha sık ara, bir gün pişman olmamak için, onunla daha daha çok şey paylaşmak için daha sık ara lütfen. Hem biliyormusun belki de seni karşılıksız seven tek insan odur... Yorumum seni üzmemiştir umarım...

Sevgiler...

Adsız
23/10/08

Beni çok duygulandırdın zaten ağlamaya hazır ben hemen başlıyorum.O son yazdığın çok etkiledi beni benim annemde aynı dertten muzaripti.Biliyorum ki annemide Allah çok seviyordu.Ne babaannem, ne anneannem, ne de annem var...Sen çok hakikatli bir kızsın, babaannenide, anneanneni de ara.Onlar sadece bunu bekliyorlar.

23/10/08

yazıyı okumaya başlayınca önce alıntı bir yazı olduğunu düşündüm,ve içtenlikle dökülen satırların sana ait olduğunu farkedince bende hislendim inan,yüreğina sağlık arkadaşım,gerçekten kelebek gibi hassas ve içli birisin seni tanıdıkça dahada emin oluyorum buna,benimde hayatta olan tek yaşlı büyüğümdür babannem,aksi huysuz ve hiçbişeyden memnun olmayan ve seni üzen yaşlılar vardırya işte öyle bişey benim babanem seninkinin aksina,ama yinede iyiki var benim tatlı huysuzum dedim senin yazını okurken:) benim ananem bal börekti böyle seninki gibi ama rahmetli oldu yıllar önce:(Rabbim sakınsın onları ve acılarını hafifletsin iki dünyadada,, bu yazıyı ayrı biyere kaydettim yüreğimde eywallah dostum,,

Adsız
23/10/08

canım benim nasıl duygulandım yazdıklarını okuyunca...hakikan bilmeliyiz kıymetlerini hayattayken onların...yitirdiklerimizin ardından yaşadığığımız pişmanlıkları yaşamamk için...kucak dolusu sevgiler...

babaannemi hatırladım Allah rahmet eylesin :(

Anneannenizin ve babaannenin yaşıyor olmasının kıymetini bil. Benimkiler nur içinde yatsınlar, çok özlüyorum onları.

okurken çok duygulandım rahmetli babannem geldi aklıma.allah nur içinde yatırsın.seninkinede hayırlı ömür ve şifalar versin.

sevdiklerimizn kıymetini kaybetmeden bilmek onlarla gerektiği gibi ilgilenmek ve paylaşımda bulunmak lazımki sonradan ahlanıp vahlanmayalım:(((

biolog77

şeker çok duygulandım yazını okrken:( yaşlılara karşı aşırı zaafı olan beni duygulandırdın . özellikle bu güzel hisleri babannene yazman daha da çok duygulandırdı. babanneler çok uzak olur torunlarına diye örneklerini çok duydum hatta yaşadım da. son 3 yılı babannemin tadını tatdım ben. öncesinde hep uzak ve soğuktu. annanemi ise 7 yaşında kaybettim hatırlamıyorum. hep eksikliğini hissettim, çünkü etrafımdaki annaneler çok iyiydi. demek ki bununla alakası yokmuş, her şeyde olduğu gibi sevilecek insan olmak kalıplara , değerlere, sıfatlara sığmazmış. Allah babannene acil şifalar versin, daha uzun yıllar yaşasın , onu senden mahrum etmesin. amin...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top