8

BiRaZ KeNDiMDeN...

Sevgili Zehra söbelemis ve ilk firsati bulunca yaziyorum:) Tesekkürler kendisinede :)

İsminiz?
(Ceyda) Sultan
Parantezini sonra belki birgün aciklarim :)

Nerelisiniz?
Karadenizin sahile yakin kisimlarindan :)
(Bu yil gidemedim memlekete :( ve özledim )

Yaşadığınız yer?
Avusturya'nin baskenti Viyana'da.

Mesleğiniz?
Meslegim yok henüz :( Üni.ye yazilip gitmeme durumum oldugundan. Aslinda kendimden fedakarlik ettim hep baskalari icin o yüzden meslegim yok simdi baktigimda.
Ama su siralar bilindigi üzere meslek icin adimlar atildi(Makina Teknikerligi üzerine) ve nasil ilerleme olur bilinmez! Bu ünlemide bir ara acikliycam, degisiklikler olabilir ögrenimimde...

Hobileriniz?
Benim cok hobim var. Aklima gelenleri yazayim:
Yeni seyler ögrenmek, amigurumi yapmak, alisveris yapmak:) , bisiklet sürmek, dans etmek, bilgisayarla mesgul olmak, birseyler süslemek ( bunun icinde kiyafetten en ufak evde yapilan degisiklige kadar hersey var ), mini golf oynamayi cok severim, dart oynamak, fotograf cekmekte zevkli ama bu konuda ilerleme kicin birsey sarfetmiyorum, yürüyüs yapmayi severim kulagimda müzik hafiftende ygamur olursa belki dahada bir duygusal:) , yeni yerler gezmeyi...
Bu liste uzar gider, ben canli yasamayi seviyorum, tembellik bana uymuyor, yani tembelken ise yaramaz hissediyorum kendimi.

Evlimisiniz?
Evet, Centilmenim adli kategoriyi tiklayin yanda esimi görürsünüz ( kanitliyorum sanki :D )

Kaç çocuğunuz var?
Henüz bir kizim var ama birde oglum olmasini cok isterim :)

En sevdiğiniz yemek?
Sebze yemeklerini severim ama etle birlikte bulustuklarinda daha cok severim sanki.
Patatesten yapilan herseyi :)
Corba icmeyi cok severim.
Tuzlu pastalari ve börekleri :)

Sevdiğiniz müzik türü?
Müzik türüde cok genistir bende, yani Pop, HipHop, RnB, SloW, Jazz, Nostaljik, Ilahi, Enstrümental,..vs. cok türlü dinlerim türkce yabanci karisik. Ama Metall ve Rock tarziyla pek aram yok.

Nerelere gitmek istersiniz?
Cok yere, yani para olsun mümkün oldugunca gezip göreyim isterim tabiki.
Kabe'yi ziyaret etmek isterim, ayrica Dubai taraflarinida merak ediyorum.
Birde Hindistan, Misir, Venedik, Fransa, Ingiltere hic fena olmazdi :)

Bende birini söbelemeyi unutmusum ve kendisinin yorumu üzerine Iztanbul'u söbeliyorum :)

8 comments

Seni daha yakından tanımak güzel oldu, seviyorum bu sebeple sobeleri.
İyi Bayramlar

Ceyda Sultan çok uyumlu bir isim. Sanki bir Sultana seslenir gibi oluyor eheh :)) Çok güzeeel :))
Rabbim sana en kısa sürede birde oglan cocougu nasip etsin inşallah :))

27/9/08

Çok teşekkürler.Sayende Geocity' i ekleyebildim.Geçmiş kandilin mübarek olsun.Allah hayırlı dualarını kabul etsin.Sevgiler...

28/9/08

bu tür sobeler sayesinde birbirimizi daha yakından tanıyoruz teşekkürler Sultan..

28/9/08

mrblar efendim.
fotoğraf adına ilerlemek isterseniz teori olarak internet size çok faydalı olacaktır.pratiği de makineyle uygulamak gerekiyor tabi ki:) tabi diğer hobilerinizden fırsat kalırsa size :D
hehe.
görüşmek üzere :P

28/9/08

biliyomusun kelebekgibim sendeki yaşama sevincinii bişeyler yapma gayretinii görüyorum hatta geçen seinebe bile dedim çok beğeniyorum bu kadının hayata bakışını diye , umarım sen gibi bende yurt dışıdna yaşamaya başlayınca hobilere sarılır karamsar olmam :)

Güzel bi sobeymi$ bu da, ama beni sobeleyen yok :(
Seni de daha yakindan tanimi$ olduk Ceyda Sultan abla :) hihi
Allah tüm dileklerini kabul eder insallah

Adsız
28/9/08

amigurumi hobilerini izleyip görmeyide biz hobi edineceğiz yakında çok seviyorum ben onları yahu :))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top