16

MoToR BoZuLDu

Evdeyim...
Olmamam gerekti ama... Motor bozuldu ne yapayim!
Bugün önemliydi ilk kez atölyede birseyler ögrenecektik ama ben dünden beri afedersiniz tuvalete kosturmakla geciriyorum günümü.
Tahminimce ilk sebep cumartesiye sahura kalkamamistik ve cuma aksamida iftarda bir corba yemis yatmistim uyku agir basinca, yani 24 saatten fazla oruc tutmus oldum. Vücudum sahura kalkmadan susuz dayanamadi sanirim, normaldede bol su icmemi söyler her gittigim doktor ve ben bunu ihmal ediyorum.
Ikinci sebep ise o zor oruc tutulan cumartesi aksami artik geri sayim yapiyordum o derece kalbim bile bir tuhaf olmustu artik, cok yedim orada, hizli hizli ve cok yedim.
Pazar sabahida olan olmustu artik.
Ramazanda yemeye vakit kalmiyor maalesef okula gidince, uykumu alayim diye yiyip yatiyorum acele, uykusuz kalincada ayri dert dersler cekilmez.
Bir sekilde devam edecek elbet Allah hayirlisini nasip etsin.
Ama bir hafta falan gidemezsem zaten bayagi geri kalirim...
Bir an önce gitmek istiyorum toparlaninca!
Birazdan doktora gidecegim.
20-30 giden arabayi aniden 200 e basinca sanirim normal böyle olmasi.
Yine herzamanki gibi önce saglik diyorum :)

16 comments

15/9/08

Çok geçmiş olsun. Umarım hızlıca iyileşirsin.

canımcığım çok geçmiş olsun.
biran evvel düzelip derslere dönmen duası ile...

çok geçmiş olsun
önce sıhhat sağlık
aman oruç tutmak için sağlığını tehlikeye atma
Allah da bunu istemez
sağlıklı güner diliyorum

15/9/08

Çok geçmiş olsun önemli olan sağlık dersler bir şekilde hallolur merak etme.

15/9/08

Gecmis olsun Ceyda cim en kisa zamanda toparlarsin ins...

once saglik dedigin gibi ,dikkat et kendine insaallah.

Saglicakla kal.

Adsız
15/9/08

aboww :D birde karın ağrısı yaparki meret ramazan ramazan çekilmez bir sorun kola muz ve nişastalı sulu tatlının geçirdiğini biliyorum ilaçlarla birlikte onlarıda alırsan erken biter bu seferde diğeri sorunolurmuş :P neyse ben acil şifalar dileyeyim sadece :)))

Gecmiş olsun canım. 2 gündür hem benim hem eşimin motoruda bozuk :) Ben iyileştim ama eşim hala çok fena.

Mektup layını kafana takma ne olur. :)

Adsız
15/9/08

öncelikle geçmiş olsun,umarım dersleri fazla aksatmassınız,
evet ramazan da dikkat edemiyoruz,geçenlerde bende de buna benzer oldum ve eve geldim
olanlar oldu çıkarıp rahatladım
eşim sen karıştırma miden zaten küçük diyor ama aç olunca dayanamıyorsunuz,sevgiler.
hamdiyefiliz

Adsız
15/9/08

Geçmişler olsuuun. Ben de motorsikletin var da kursa gidip geliyordun o bozuldu sandım :))

15/9/08

geçmiş olsunn yaa üzüldüm valla şimdii :(

ALLAH acil şifalar versinn

Adsız
15/9/08

Geçmiş olsun ben de ne motoru diyordum.Kursta motorlar bzouldu eve yolladılar sandım.BEn bu yıl Ramzanı yaşayamadım be Ceyda ablam :( muayyen gün ardından bademcik.Doktordan gün aldık baklaım cuma gidecez sanırıma meliyat için gün alıcaz o korkuyla bloğu da unuttum :'( önümde 2 tane de sınav var 21 de memurluk,27 sinde bsayar işletemnlik sertifika sınavım var çok stresli günle ryaşıom yumurta kapıya dayanınca ders çalışan insnaım bira zders çalışıcaktım güay son günlerde onu d ahastalıkla uğraşıom neys eama biraz çalışıom :D

Geçmiş olsun canım, şu sıralar birçok kişide aynı sıkıntı var, Allah kolaylıklar vesin

Adsız
15/9/08

Çok geçmiş olsun yaaaa :((
Kendine ii bak

canım çook geçmiş olsun umarım iyi olmuşsundur ...

16/9/08

biliyormusun bence bu aralar bi çok kişide var bu rahatsızlık mevsimsel olabilir,mesela bende rahatsızım birde buna grip ve mide ağrısı eklendi,halsizim ama işyerindeyim,zorla çalışıoyrum ve biran önce akşam olsun istiyorum,birde eve yürüyerek gidiyorumki o dahada bitiriyo halsizlikten beni,neyse canım,allah şifalar versin inş. hepimize,öpüyorum seni,sevgiler,,

16/9/08

Amma güldüm başlığa ya haha :)) Çok geçmiş olsun canım ramazanda da hiç çekilmez böyle hastalık filan Allah şifa versin inşallah

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top