27

Bugün okullu oldum :)

Evet o gün geldi ve catti, suan siz bunu okurken ben derste olucam insallah.
Sabah erkenden kalkip kizimi önce krese birakip, sonra 45 dk. yola gidecegim ve 8 saat ders dinleyip sonra geri gelirken kizimi alip eve, iftara aksamdan yapicam anlasilan birseyler, yoksa yetistiremem gibi.

1 saatte neler yapilir gibi tarifler arayayim en iyisimi ben :D
Kayinvalideme gideriz arada mutlakada ama onlarda uzak gene.
Ramazan gecincede yemek haric gene vakitten sorun olacak.

Ee o kadarda olsun artik diyeyim kendime, alistim tabii evde oturmaya 2 yildir hamileligide katarsak 3 diyelim hadi :D
Bundan sonra mars mars...
Simdilik 3 ay bir baslangic asamasi var.
Ingilizce, almanca, matematik, cizim..vs. dersler görecegiz. Bir nevi lise dersleri gibi olacak sanirim ve herkes esit seviyede mi diye bakmak icin seviye tutturmak icin.

Bu 3 ayda bölümü istemezsek baska bölümlere atlayabilme sansimiz var ama yine teknik alanda!

Bende teknik cizim üzerine ögrenmeyi cok isterim bayagi zor bir meslek olsada, daha bir bayanlara uygun ondan belkide.
Ama bu makina teknikerliginde iyi yönleride var, mesela maasi, yahut basörtülüde calisabilirim bu tip Firmalarda sorun olacagini sanmiyorum.

Neyse daha önümdeki 3 ayi düsüneyim önce gerisi nasilsa sonraki asama belki bölüm degisirim önüme iyi bir teknik bölüm sunarlarda!

Yani diyorumki haftaici egerki cok gözükmezsem merak etmeyin hee :)

27 comments

Hayırlı olsun canım, Allah zihin açıklığı versin, insan isterse herşeyi başarabalir bence, sen de kısa sürede bu tempoya ayak uydurursun, kolaylıklar dilerim

Adsız
8/9/08

hayırlı olsun canım.Allah yardımcın olsun.Başarılar..

8/9/08

ceydacım hayırlı olsun okulun, umarım hedefine ulaşırsın, minikde inş kreşe rahatça uyum sağlar. başarılar diliyorum.

8/9/08

1 saatte çok şey yapılır, yeter ki sen telaş etme. Eminim bulmuşsundur internetten güzel ve kolay tarifler. Hayırlı olsun bu arada kurs.

8/9/08

Makine teknikerliği hımm. Bol fizik ve matematik olacak. Kolay gelsin, başarılar dilerim. Çözemediğin sorular olursa seve seve yardım ederim, fizik ve matematik hakkında.

Kadınlar ne ister? Ah ahh
hep istiyoruz ama karşılığı gelmiyor. içimizde uhde olarak kalıyor.
Başlattığım sobenin devamını görmek çok hoşuma gitti, kelebekgibi sende çok güzel anlatmışsın, yüreğine sağlık, istediklerinin yarısını değilde hepsinin gerçekleşmesi dileklerimle..
sevgiler

Adsız
8/9/08

Hayırlısı olsun Ceyda ablam :)

8/9/08

Hayirli olsun, insaallah hersey istedigin gibi olur...

canım hayırlı olsun epey uzun saatmiş kursun yaw . okuldan bile uzun:). kurs dediğin kısa ve eğlenceli olur:) olsun istediklerini gerçekleştirmene köprü olacaksa varsınuzun olsun. bu da geçer ya huuu:)
sevgiyle kal...

hayırlı, uğurlu olsun. Her şey gönlünce olur inşallah. yemeği vakti dert etme fazla

Hayırlı olsun :) Bol tempolu günler seni bekliyor anlaşılan appa :D Allah yardımcın olsun ,)

8/9/08

Hayırlı olsun, şimdiden kolay gelsin..

8/9/08

Hayirli olsun Ceyda Ablam :) Tempolu olucak ama guzel olucak insallah :)

Adsız
8/9/08

hadi bakalım sen başlangıcı yaptın ya devamı gelir inş.zahmetsiz rahmet olmadığı için bir takım sıkıntılara ailecek katlanıcaksınız artık.herşey daha iyiye ulaşmak için çünkü:))

eh bizede sana allah zihin açıklığı versin demek düşüyor:)))))))))))))

reyhan

Hayirli olsun ablaaa, Allah zihin açikligi versin :P

Adsız
8/9/08

Hayırlı olsun canım :) başarılar pembelihayaller :)

canım hayırlı uğurlu olsun yeni okulunn inş. istediğin mesleği edinir ve onda yaşayıp gidersin. ama derler harikaymış 3 dil bileceksin buda çok güzel. tekrar hayırlı olsun öptümm

hayyydi hayırlı olsun bakalım Ceyda Sultan :))

Adsız
9/9/08

kolay gelsinn o saman sana:D ama ben yoklugunu ararım söliimm:d sayfama girip çıkıslarını filan:D

hadi bakalım hayırlı olsun , kolay gelsin. Senin başaracağından eminim ben. Her şeyini de yetiştirirsin. Sevgiler sana

9/9/08

Hayirli olsun Ceyda cim insaallah hersey gonlunce olur.

hayirli olsun,okullu olup sınıfları doldurdun demek:)
ben de bazen burda ossye bir daha girsem diyorum:))

Adsız
10/9/08

çok tebrik ederim ablacım çocuğum var yaşım geçti bahanelerinden herşeyinle uzaklaşmış ve böyle güzel bir adımı atmışsın :) müslüman bir hanımefendiye de böylesi yakışırdı zaten .Allah yardımcın olsun ve muvaffak etsin inşallah.

aaa daha ilk günden başladı bile yazmamaya :( blog arkadaşımı bir kursa feda edemem söyleyim, sık sık olmasa da yaz, özlerim ben seni.
öpüyorum kocuman...

10/9/08

hayırlı olsunnn ee napalım idare edicez artık dime:)

benim gibii...

inşaallah her şey gönlünce olur ablacım iyi maaşşlı istediğin bi yer bulursunn :)

sana hayranım var ya! Bu azmine cesaretine hayranım! Hadi bakalım çok ders çalış :))) iyi dersler. Ama sakın bizi ihmal etme! :))) Başarılar canım ..
Allah hayırlara getirsin rüyamda seni gördüm.

16/9/08

biras geç oldu ama yaklaşık bir haftadır nete giremiyordum bazı nedenlerden ötürü,ama yinede hayırlı olsun demek isterim,güsel kapıların açılmasına vesile olsun inş bu kursun,elbette ramazanla birlikte ev bebe eş derken bin parçaya bölünüyo insan,yazmak zor olacak artık ama yinede uzun uzun habersiz koma bizi canım,zira kendi adıma alıştım ben sana ve değer veriyorum paylaştığın herşeye,kolay gelsin canım,a.e.ol:D

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top