6

uMuTLaR BiTMeMeLi...

Pers sultani iki adami ölüme mahkum etmisti.
Sultanin atini ne kadar sevdigini bilen adamlardan bir tanesi hayatini bagislarsa, bir yil içinde ata uçmayi ögretebilecegini söyledi.
Kendini dünyadaki tek uçan ata binerken hayal eden sultan bunu kabul etti.
Diger adam inanmayan gözlerle arkadasina bakti: ' Atlarin uçamadigini biliyorsun. Nasil olup da böyle delice bir fikirle çikabildin ortaya? Yalnizca kaçinilmazi geciktiriyorsun o kadar.'
'Pek degil' dedi birinci mahkum.
'Kendime dört özgürlük sansi veriyorum.
Birincisi sultan bu yil ölebilir. ikincisi ben ölebilirim. At ölebilir.
Ve dördüncüsü... belki ata uçmayi ögretebilirim..!'

Umutlarimizin hiç tükenmemesi dilegimle!...

6 comments

Adsız
3/8/08

güzelmiş ya :)

çok güzel ve ders alınması gereken hikaye.paylaşımın için teşekkürler kelebeğim :))

biolog

3/8/08

cok guzelmis kesınlıkle bayıldım buna ellerıne saglık guzel arkadasım

Umut güzel şey :) Ama sanki fazlası insana zarar veriyor gibi,bilmem yanılıyor muyum ama :)

4/8/08

evet gerçektende umut etmek ve tamam artık bitti dememek lazım herne için olursa olsun,belki son anda Rab bizim için harika bi lütuf yaratmış olabilir,:)
bu güsel paylaşımın çok hoştu kelebeğim,,

:)
teşekkür ederim bu güzel hikayeyi paylaştığın için sana. Ümitvar olmanın gerekliliğini ve yararını savunan biri olarak bu destekleyici hikayeyi öğrenmem de benim için kar oldu.
dileklerine aynen katılıyorum, sevgiyle...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top