5

GaLiBiYeT CoK GüZeL :)

Oyun oynamayi cok sevdigimi söylemis miydim daha önce?
Ne oyunu derseniz eger, cogu oyunu. Yani yok bunu yapmam, denemem demem kesinlikle!

Bize bir iki arkadas gelse oyun oynamadan olmaz benim icin :) Illa bir oyun kurulup oynanacak, gelen kisilerede bagli tabiki hangi oyun olacagi...Bazen "Anlat Bakalim" iyi oluyor mesela.

Kizimin cok sevdigi hep gitmek istedigi yer vardiya hani Prater ( LunaPark), oraya gidincede eglenceli vakit geciriyoruz. Sadece kizim degil herkes egleniyor yani.

Bu yil tüfek atmaya merak saldim orada:) Her defasinda 12'yi tuturuyorum yani:P

E$imle yari$iyoruz ve ben ondan iyi ati$ yapiyorum hep :D
Attigimiz yerdeki mesafe 5 metre falan,önünde bir hedef kagidi var. Yandaki resimde elimde kalan bir örnegi paylastim sizlerle.


Gecen haftasonu atista yenilince e$im, mini golfe gidelim dedik, kendisi iyi oynarda.

Görümcem, esimin bir arkadasi ve biz..

Sonuc, puanlari topladik ve ben en iyiydim :D
Mini Golftede iyi olunca ben tabii daha bir havalandim:)
Bende öyle birsey varki yenme duygusunu cok seviyorum! :)

Bu arada Mini Golf zevkli bir oyun-spor, denemeyenlere tavsiye benden!
Ama birkac kisi birlikte gidin daha rekabetli oluyor :)

5 comments

1/8/08

oooo cok keyıflı gecmıs bakıyorum zaman aman allah bozmasın canım arkadasım keyfınıde huzurunuda:)))
___________
yasasnnnn bu gun cuma
mutlu bır hafta sonu dılıyorummmm

1/8/08

bende her türlü oyunu severim imkan olsa demeyi isterdim:)
buarada senide tebrik ederim:)

Adsız
1/8/08

Ya evet bende monopoly çok severim saatlerce sürer bayılıyorum :)geçen gün çok zengin oldum da birsürü evim he bir de otelim olmuştu herkesi iflas ettirmiştim :D

naber şekerim :)))))
oh oh oyun falan. eğlenceli gözüküyor .
ayrıca balkonundaki çiçeklere de bayıldım canım harika bir görüntüleri var. babamda bayılır çiçeklere toprağa. evde her yerimiz çiçekti hala var ama biraz daha az.n balkon full terastakiler taşındı. şimdi kendine tarla yaptı çatalca da her hafta sonu orada toprakla uğraşıyor.

aynen bende yenme duygusunu çok severim :)

ama ben senin kadar her oyunda iyi olabilirmiyim bilmem :))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top