9

Bilgili Koca :)


Karı - koca birlikte tatile çıkarlar.

Gittikleri yerde kamp kurarlar.

Tatillerinin ikinci gününün akşamı güzel bir yemek yiyip uykuya dalarlar.

Birkaç saat sonra kadın uyanır ve kocasını da uyandırır.

Adam uyku sersemidir;güzel bir rüyadan uyandırıldığı için de biraz kızgındır:'Ne oldu?Ne istiyorsun?' diye sorar.

Yukarıya bak ve bana ne gördüğünü söyle.'

Adam gökyüzüne bakar ve cevap verir:-'Bunun için mi uyandırdın beni?.Baktım işte. Bir sürü yıldız görüyorum,ışıl ışıl parlayan milyonlarca yıldız.

Karısı tekrar sorar:
Peki, bu sana neyi gösteriyor?

Artık iyice uykusu kaçan adam biraz düşünür ve cevap verir:

'Teolojik olarak Allahin kudretini ve kendi acizliğimizi görüyorum.
Felsefi olarak, evrenin sonsuzluğunu ve onun karşısındaki önemsizliğimizi görüyorum.
Astronomik olarak galaksilerin,yıldızların, gezegenlerin varlığını görüyorum.
Yıldızların konumuna bakarak saatin 3 olduğunu görüyorum.
Meteorolojik olarak da bugün havanın çok güzel olacağını görüyorum.

Niye sordun bunu bana?

Sana neyi gösteriyor?

'Necati, çadırımızı çalmışlar!

9 comments

:)))))))))))))))))
çok hoştu, paylaştığın için sağol...

:)))))))))))))))))
çok hoştu, paylaştığın için sağol...

Adsız
14/8/08

koptum yaaaa :D ama bu kadın manyakmış ben direk şöle yapardım; imdatttttttttttt Necati uyannnnnnnnnnnn çadırımızı çalmış körolasıcalar(şiddetli bir dürtme ile beraber):D

Adsız
14/8/08

süper, ve adam da diplomat gibi cevap vermiş

14/8/08

ayy yazi ok hostu valla ,ay Allah im ya....

Adsız
14/8/08

yuhahhaah :D ehuehheehe süper .bilgili ama dikkat ve pratik zekada ufak eksiklikler var :P

:))))))))
:)))))))))

ne adamlar var yaw :)

19/8/08

Çok hoştu :))) Sabah sabah güzel gitti bu :D

Adsız
19/8/08

illahi ceyda çok güzeldi:))
buarada ben keni blogumuda değiştirdim yeniblog adresim
biolog77.blogcu.com ziyaretini bekleirm:))

biolog=Reyhan :))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top