10

DeViR "eSTeTiK DEVRi"

Az önce bir Forum geziniyordum ve kendimi Estetik bölümünde buldum.
Aslinda merakim beni oraya yöneltti.
Son yazilanlardan birinde " Yeni bunum nasil?" diye okuyunca bir bakayim dedim:)
Ona baktim, sonra ayni bölümde baska yeni burunlara...
Yaa dedim ne kadarda yayginlasmis bu ameliyat, ben hala sadece sanatcilar yaptirir diye düsünürken meger yaniliyormusum.
Artik parasi olan gidiyormus!
Düsünüyorumda bu gidisle insanlarin cogu ileride basma kalip gibi olacaklar sanirim, düzgün burunlar, tam iyi ölcülerde bir vücut..vs.
Insanlar neden kendiyle barisik degil?
Neden herkes bir kalipta olmak istiyor?
Saglik probleminden dolayi olanlara hic bir kelimem yok ama digerleri...
Bu durum kötü geliyor bana.
Zenginler dört dörtlük olacak kalip gibi, fakirler ayni kalacak ve icin icin onlari seyredecekler belkide!
Hem bu tip insanlar cogaldikca digerlerinin psikolojiside bozulur sanirim...
Allah bizleri farkli farkli yaratmis, herkesin tasarimi ayri...
Bu tasarimdan hosnut olarak yasanilsa keske!
Bu söyle birseyki; diyelim bir bebek ördüm ben, kendine has bir parcasini degistirdi hediye ettigim kisi, buna ben bozulmam mi? Egerki o parcada bir sorun varsa, düsüyorsa, kopuksa falan tamam düzeltsinde ama durduk yere benim tasarimimi neden bozuyor?
Di$ görünü$ artik her$ey oldu zaten!
Bir i$e alinirken bile ne bildigin degil, ne giydigine bakiliyor önce!
Zamani anlayamiyorum ben, iyiye mi kötüye mi gittigini...

10 comments

Çok haklısın canım insan fıtratını bozmamalı çok önemli bir sağlık sorunu olmadıkça bende karşıyım estetiğe..

Aslında bir de şunu eklemek lazım sanırım, güzellikle övünmek bana çok saçma gelmiştir her zaman, çünkü; sonuçta güzelliğimizi biz yaratmadık onu bize mevlamız verdi ve kimi güzelliği ile sınanır bu dünyada, kimi zekasıyla, kimi de üstün yetenekleriyle vs. vs. vs. Önemli olan bizdeki iyi ve güzel şeyleri bilmek ama bunu kibirlenip böbürlenmek için değil, iyi şeyler için yapabilmek için bilmek. Tabi güzellik ya da yetenek miktarınca da şükür gerekir bu da unutulmamalı. Her şeyin bir karşılığı var, her şeyin bir hesabı olduğu gibi..

Bence dünyadaki en gafil insanlar, kendilerinde olanla kibirlenip böbürlenen insanlardır. Allah bu yanlıştan, bu gafletten hepimizi korusun.

Boyamızı çalan da yüzümüze binbir mimik ekeyip onu hoş kılan da O iken bazıları bunu değiştirme çabasında.
aklıma şeytanın Allah'a vrdiği sözlerden biri geliyor Senin yarattığını değiştirecekler diyordu,
sağlık problemi dışında yapılan esttik ezeli düşmanımızın bir oyunudur vesselam...

İnsanlar boyayı mı beğenmiyor acaba yoksa boyacıyı mı ? Sağlık sorunları dışında estetik denen şeye başvuran insanoğlunu hiç anlamadım ve anlamayacağım galiba.Rabbim ne güzel yaratmış bizleri.Çok şükür.

4/8/08

gerçekten yazdığın konu günümüz için bi problem ve farkında olmadığımız bi hızla yaygınlaşıyo,insanoğlu yetinmeyi,şükretmeyi,ve rabbin dediği gibi düşünmeyi ve kıymet bilmeyi unutmaya yüz tuttu nerdeyse,kusursuz olanda kusur arar oldu,o kadar çok bireyselleşti o kadar çok kendiyle meşgul olur olduki,yaradanın onu nekadar mükemmel yarattığını bile göremez oldu gören gözleri,mesela geçenlerde bizim tanıdıklardan biri göğüslerini büyüttürmek için estetik ameliyat olmuş diye duydum,nekadar şaşırdım,seninde dediğin gibi artık özentiyle başlayan bu şey nekadar yakınlarımıza kadar bizi tehdit eder oldu diye düşündüm,rabbim farklılıklarımızın farkına varmayı ve bol bol şükretmeyi nasip etsin inş.,(bide geçen bi sitede görmüştüm estetik ameliyat hataları gibi bişeydi,okadar korkunç olmuşlarki ameliyat sonrası anlatamam,sanki birer canavar gibi,Rabbim bizi ve neslimizi korusun,sevgiler canım,(yazamadığım vakitlerde sayfama uğramış olmanada çok çok teşekkürler:)

Adsız
4/8/08

Bence de Allah yarattığı ile oynamak doğru diil ben bunu saç konusunda bile düşünüyorum diil burun estetiği saç rengimin bile doğal kalmasından yanayım :)He bi de bayanların silikon taktırdıkları bişi var ya işte onların bende maşallahı var onlar biraz küçülsün isterim o kadar çünkü çok dikkat çekiyo :D

sultan abla çok doğru bi konuya değinmişin çok haklısın bende aynı düşüncedeyimm valla...

estetiğe hayırrrrrrrr :)

4/8/08

ASLINDA ESTETİKK TAMAMEN AMELİYAT İZLERİNİ KAPATMAK AMACIYLA YADA İHTİYACII ÜST SINIRDA OLAN İNSANLAR İÇİN KULLANILMALIDIR. ALLAHU TEALA HER ŞEYİ O KADAR MÜKEMMEL VE DÜZEN İÇİNDE YARATMIŞKİİ BUNA KARŞI GELMEKK HAŞA BİZE DÜŞMEZ. AMA İNSANOĞLUNUN BAŞINA HAYATTA HERŞEY GELEBİLİYORR .SAĞLIĞMIZI RAHATSIZ EDEN BİR DURUM OLMADIKÇA KARŞIYIM BENDE. DIŞ GÖRÜNÜŞŞ İÇİN YAPTIRANLARA DA ÇOK KIZIYORUMM. O GÜZELLİK BAKİ DEĞİLL...

canım düşüncelerine katılıyorum , fakat dediğin gibi sadece parası olan yaptırmıyor bu ameliyatları. Zaten öyle tahmin edildiği gibi pahalı değil. Hemen herkes yememek içmemek pahasına da olsa dış görünüşe önem verir, bu ameliyatalrı yaptırır oldu.
çok yazık:(

5/8/08

bende bi estetik ameliyat geçirdim ama burdakiler gibi hokkalık bişey değil daha doğall daha kendi halinde zaten kisme anlamıyo , bide onu geç güzelliği bırak ameliyat öncesi sonrası öyle sancılar çekiyosun ki ben birine zor katlandım millet tüm heryerine nasl katlanıyo bilmiyorum ... Ve Allah'ın bize verdiği bişeyi beğenmeyip değiştirmekte ayrı bi konu , sonuçta isyan gibi bişey bu , günah tarafıda var ...

Adsız
5/8/08

Bir de şu var iş görüşmelerinde belki sende fark etmişsindir görünüş yetenekten önde olur ya bazı işyerlerinde öyle yerlerden uzak durmak daha iyidir sanırım, çünkü onların amacı zaten baştan belli!! Dolayısıyla o tür yerlere girip çalışmamak daha hayırlıdır diye düşünüyorum. Tacizlerden, mobbingden vs. geçilmiyor o tür yerlerde..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top