11

Amigurumiden Kalem SüSLeRi

Yaa aklimda cok örmek istedigim seyler var ve ben belki yarisini bile yapamiyorum, vakit yok!

Bir cicek yaptim kafadan öyle esti, derken "bunun altini yapsam" dedim, yani ilk basta altini yapip icini doldurup elde tutulabilen bir cicek olacakti ama altini yaparken "kalemin tepesine süs olur bundan güzel" dedim ve öyle oldu:)

Kalem süslerini cok severim aslinda bu sekil yapilip cocuklarin kalemleri daha severek kullanmalari saglanabilir!

Buna ilaveten yaprak yapilabilir, yahut o cicegin sari kismina agiz ve gözler islenebilir daha sevimli olmasi icin...
Sonracima yine elime ip alip ne yapsam derken kizimin ördegi yok diye düsündüm ve basladim hemen.
Ördegin kafasi bitince yüzünü isledikten sonra, sacini yaptiktan sonra bu da mi kalem süsü olsa ki dedim!

Kizim "ööödek yapma bana" dedi birde, "öödegim vay benim" dedi banyo ördegini göstererek:)
Bu ördek kesin kalem süsü olacak o halde deyip onuda kalemin tepesine diktik:)
Bu daha bir sevimli durdu, cicek benim olsun, ördek kizimin :)
Degisik hayvanlarla bu sekil yapilabilir. Ayrica bu sekil parmak kuklalarida yapilabilir.
Ördegimizin hangi sac seklini begendiniz, saclarina hergün ayri ayri model veririlmesini cok severmiste:)
Not: Amigurumi sevenleriniz icin ayrintili yapilis yazicam birgün, kismet ne zamana bakalim:)
Siz ip ve tig ile bekleyin:)

11 comments

Adsız
6/8/08

çok güzel olmuşlar ellerine sağlık :)

6/8/08

eline sağlık süper olmuşlarr vallaa

Adsız
6/8/08

merhabalar! ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.örgü oyuncaklara bayıldım.özelliklede kelebek çok güzel olmuş emeğinize sağlık.hayırlı günler dilerim!

Merhabalar canim, hayirli günler sanada, c.box na yazdim ama göremegince bir de yorum kutucuguna yazayim dedim, cicek ve hayvanciklarin cok güzel olmus ellerine saglik, kizin sansli becerikli annesi var. sevgilerimle....

Adsız
6/8/08

ördeğin ilk iki saç modeli çok bildik ama sonuncusu süper olmuş oldukça marjinal ve coollll!! :)))

tığ ve ip bekliyoruz seni anacım :)) bakalım becerebilecek miyim bende denicem bunlardan inş. kimbilir belki bir gün benim de kızım olur da ben de ona kalem süsü yaparım :))

6/8/08

ceydacım çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık.

canım gene döktürmüşsü. çok beğendim ellerine sağlık. ikisi de çok güzel yaaaaa...
benim de senin gibi annem olsun, bana bişeyler yapsın istiyorum. ama annem duymasın çok alınır:)
"gözüne izine dursun senin için yaptıklarım "der kesin:) eee haklı da:)
insanoğlu nakör işte hep fazlasını ister, biri bensem de:)
sevgiyle...

Adsız
6/8/08

Bak çiçeğide şimdi gördüm ikiside çok güzeller ceyda ablacım ellerine sağlık :)

6/8/08

woww super olmus kalem suslerı elıne saglık canım arkadasım

Mükemmel ya,
Süper:))

Çok tatlılar ya süper :)
ne güzel bir uğraş na tatlı bir emek
ellerinize sağlık :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top