5

2 TeSeKKüR...

Bu yukaridaki tanitim benim icin hazirlanmis.
Blogcu olali ilk kez blogum tanitilmis oldu, yani tavsiye edilenler haric.
Cok güzel bir duyguymus :)

Insan bir baskasinin acisindan kendinin anlatimini okuyunca hem kendini dogru yansitabilmismi bunu anliyor.

Herseyden önce paylasimlarla dolu bu ortamda bulundugum icin cok memnunum!

Eee kim tanitmis beni simdi sona yaziyorumki, hani assolistler sona cikarmis sahneye :D
Sevgili CiLeKLi SüT, sana blogumdan tesekkürlerimi sunmak istedim.

Bu arada CiLeKLi'nin Blog Carsisi'na ugramadiysaniz güzel bloglari kacirirsiniz, hemde onun tanitimindan okumakta ayri bir zevk.


---------------------


Bu arada bir tesekkür daha yerine ulasmali kesinlikle!

O da sevgili Fulya'ya!

Kendisi bir el yazisi oyunu baslatmisti bloglar arasi ve bu oyun yazisinda isterseniz el yazimla mektup yazarim diye yazmisti, bende bana yazmasini istemistim, mektup almayi sevdigimden.

Fulya'cim hangi ara yazdinda gönderdin be güzelim, bu kadar mi cabuk olunur.

Mektup kagidi ve zarfida cok tatliydi, kizimada gösterdim bak bu ari diye :D

Insanin cok tanimadigi birinden mektup almasi daha baska birsey, yani biri benim icin vakit ayirmis yakin olmasak bile, böyle güzel yürekli arkadaslarla dolsun dünya :)

5 comments

Adsız
4/8/08

Ayy inanmıyorum ya bende bu kadar çabuk geleceğini bilmiyodum 25 temmuz günü yolladım ve 3 hafta sessizce beklicektim ses seda çıkmazsa yaaa mektup yolunumu şaştı abla gelmedi mi yaa die sormak zorunda kalıcaktım sürprizi kaçıcaktı.Sessizce bekliyodum he :) olleyyy ulaşmış :)

Kebelek'im benimmmmm :))

yazamiyorum, gelemiyorum, gidemiyorum, hatta yarin sinavim var, aglamak istiyorum :((
ama seni cok seviyorum :)

senin hakkında düşündükleri gerçekten çok güzelmiş okudum çilekli sütü değişik bi blog yapmışş :)

bu arda ben sana ne zamandır hep sultan abla diyorum niye demiyosun benim adım ceyda diyee??

:)

Adsız
5/8/08

Rica ederim efenim ne demek ne demek :D

Bu arada kaşla göz arasında sende beni tanıtmışsın farketmedim sanma :DD mersi boku canım :D

Merhaba blogcudan buraya geçtiğini yeni farkettim çileğim sayesinde,bir merhaba demeye geldim.
Ne iyi ettin blogcuyu terketmekle .))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top