Vakit AYiRaLiM..., neye mi?


idare Edilecek Üç sey: Dilimiz, huyumuz, hareketlerimiz.
Sevilecek Üç sey: Cesaret, nezaket, yardim.
Nefret Edilecek Üç sey: Kin, kibir, nankörlük.
istenen Üç sey: Saglik, dostluk, huzur.
Düsünülecek Üç sey: Hayat, ölüm, sonsuzluk.


1. Düsünmeye vakit ayir; düsünce, güç için kaynaktir.
2. Eglenceye vakit ayir; eglence; gençligin sirridir.
3. Okumaya vakit ayir; okuma, bilginin pinaridir.
4. Duaya vakit ayir; dua, güç anlarda direnmenin destegidir.
5. Sevmeye vakit ayir; sevgi, yasami tatli kilandir.
6. Anlasmaya vakit ayir; anlasma, hosgörünün anahtaridir.
7. Gülmeye vakit ayir; gülmek, ruhun müzigidir.
8. Vermeye vakit ayir; vermek, günün aydinligidir.
9. isini yapmaya vakit ayir; is, huzurun kaynagidir.
10.Tesekküre vakit ayir; tesekkür, yasam pastasinin kremasidir.


Not: Bu yaziyi mailime gönderen minik Ayse'nin annesine cok tesekkür ediyorum ve sizlerle paylasmak istedim.

1 Yorum

ilk kez giriyorum sanırım bloğunuza,çok şeker,şablona bayıldım..
yazmaya devam..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top