12

"BuNnY" Tavsancik

Epeydir hobilerime vakit ayiramiyordum.
En son amigurumi yapali bayagi oldu mesela...
Hatta yazmistim size bir sonraki sirin bir hayvancik olacak insallah diye!
Bunu yazarken cünkü sadece ayaklari kalmisti bu Bunny'nin.
Yani o zamandan beridir sirf ayak icin bekliyordu garibim:)

Bugün elime bir aldim ve "keske daha önce bitirseymisim yahu" dedim.

Bu tavsanciga "Bunny" ismini verdim:) Bugs Bunny'den aklima öyle geldi :)


Bunny'yi tatli mavi rengi yapmayi düsündüm, her nekadar benim kizim olsada, kizlara mavi olmaz miymis sanki, ben maviyide seviyorum:)


Evimize bir oyuncak daha katilmis oldu yani.


Bende bunu tamamlamanin mutlulugu ile hemen paylasayim istedim.


Sevgiler.

12 comments

14/7/08

Ellerine saglik, cok guzel olmus bunny. mavi bence de cok yakismis. bazen bende de oluyor, bir isin bizmesine cok az birsey kalmisken gunlerce oylece kalip bekliyor...ayni senin gibi benimde ogluma ordugum oyuncagin bitmesine cok az kalmisken bekliyor simdi...

14/7/08

tavşancık çok şirin olmuş ceyda, ellerine sağlık, o kızlar ve erkeklerde renk sınırlamasına ben de karşıyım, mavi yapman çok iyi olmuş, ellerine sağlık, güle güle oynasın minişin.

14/7/08

eline sağlık çok güzel :)

hoşgeldimmm :)))
oyuncak harika olmuş ve cocuklar için bence oldukça sağlıklı eline sağlık canım :)

Adsız
15/7/08

merhaba canım
tavşancık çok şeker olmuş ellerine sağlık :)
maşaallah kızın da büyümüş, üzülme alışır inşaallah krippe ye ..
görüşürüz canım hoşçakal..

ilkay

15/7/08

eline sağlık pek güzel olmuş :)

şeker neden uzaktayız sanki, ben seninle yakın oturmayı istiyorum yaw:(
bu kadar becerekli biri benden de esirgemez bişeyler gösterirdi sanırım di mi:)
"bana biri mi gösterdi araştır öğren" diceksin sen ama bende heves yok ki sadece imrenme var bir de sen sevgiyle yaptığın için bunları kesinlikle öğrenmek zevkli olacaktır:)
ne çok şey istedim di mi:)
ellerine sağlık çok şeker olmuş.
sevgiyle kal...

15/7/08

Çok sevimli, güle güle oynasın kızınız.

15/7/08

Çok sevimli kızınız güle güle oynasın

15/7/08

Çok güzel olmuş :D Yaşasın amiqurumi :))

15/7/08

Hi hii, bu aralar herkes birşeyler örüyor yaa.. Ben de şevke gelicem galiba yeniden, sizden göre göre :))

15/7/08

ne guzel olmus bu boyle
bayılırım tavsancıklara

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top