6

BeNi MuTLu eDeN $eYLeRrrr


*Insanlarin benimle icten ilgilenmeleri.
*Birisine emek harcayarak hazirladigim seyi begenmesi.
*Ummadik bir anda gelen hediye.
*Ibadetlerimi, yapmam gereken islerimi yaptiktan sonraki rahatlik duygusu.
*Ciceklerimin cicek acmasi.
*Kalabalik kahvalti sofrasi.
*Sevdiklerimle yapilan piknikler.
*Alisveris yapmak.
*Saclarimin biri tarafindan taranmasi.
*Eve alinan yeni birseyler.
*Süslenip püslenmek.
*Gelen mektup ve mailler.
*Sevdigim biriyle birlikte yemek yapmak ve yemek.
*Ikindi cayi ve yaninda pogaca.
*Benim icin hazirlanmis yemek, icecek yahut bu tarz birseyler.
*Sevdiklerimle telefonlasmak, mesajlasmak.
*Arkadaslar arasi yapilan toplanmalar, gezmeler ve eglenceler.
*Bir cocuga hediye almak ve verirken sevindigini görmek.
*Birseyleri tek basina basarabilmek.
*Herzaman yanimda bana destek olan birilerinin oldugunu bilmek.
*Kizimin bana elini uzatmasi, dokunma istegi, gülmesi..vs.
*Kizimin yeni seyler yapabildigini görmek.
*Daha önce bilmedigim yeni birseyler ögrenmek.
*Kizimin yahut sevdiklerimin resimlerini cekmek.
*Bol yesilli-cicekli dogal ortamlarda dolasmak.
*Bilgisayarima yeni bir program kurmak ve kullanmak.
*Yagmurlu bir günde iyice islanmak ve yagmurun etrafa verdigi o mis kokuyu koklamak.
*Meyveyi dalindan alip yemek.
*Topluca yapilan bisiklet turlari.
*Kendime bakim yapmak.
*Bazen cocukca oyunlar oynamak.
*Yeni bir kitap satin almak.
*Motorsiklete binip (arkaya), kollarimi acarak uctugumu hayal etmek.
*Bol cesitli, sohbet esliginde yapilan uzun kahvaltilar.
*Yeni arkadasliklar kurmak.
*Güneslenirken kemiklerimde hissettigim sicakligin verdigi his
*Kaslarima dair aldigim iltifatlar ( Epeydir duymadim ama bekarken cok duyardim ).
*Nostaljik sarkilar dinlemek.
*Sevdigim renklerde yeni basörtüleri almak.
*Birisinin hamile oldugunu yahur dogum yaptigini duymak.
*Yasli biriyle edilen sohbet ( babaanne, anneanne, nine, herhangi yasli komsu...vs.).
*Günesle birlikte yagmurun yagmasi ve gökkusaginin olusmasi..( Hep düsünürüm acaba gökkusaginin diger ucunda hazine var mi? :) )
*Bir magazada sevdigim birseyin indirimde oldugunu görmek.
*Dondurma yemek, özellikle külahta olacak ve icinde mutlaka biraz kirazli olmali!
*Kizim cümle kurmaya ba$layali onunla sohbet etmek:)
..........................
.....................
........................

Not: Insanin mutluluklarini not etmesi güzel birsey. Bununla birlikte bazi seylerin farkina variliyor.
Bu liste zamanla güncellenecek ve mutluluklarimi yazmaya devam edecegim.

6 comments

26/7/08

çok güzel ve farklı bazen insan hayattan tat almıyor kendi açımdan ama içinde kendime uygun çok şey buldum:) hayattan tat almayı bilmiyomuşum meğer:(

26/7/08

hımm ne kadar da mutlu olunacak şey var insan böyle yazılar okuduğunda veya dinlediğinde bi farklı oluyoo :)

Adsız
26/7/08

ne güzel ufak şeylerden mutlu olabilmek :) bende böyleyim valla seni çok iyi anlayabiliyorum bnm bi diğer adım da fulyanna hatta :) hayatla hep polyannacılık oynuyorum da :P

çok güzel bir fikir ,bana da ilham verdin, çok teşekkür ederim.
özellikle "güneşlenirken kemiklerimde duyduğum sıcaklığın verdiği his" cümlene bayıldım, o anı düşünüp ben de mutlu oldum ve neden bu güzelliği kaçırdım diye hayıflandım. yeter ki istemeli insan, her daim mutlu olmaya yetecek onlarca sebep var hayatta, şükürler olsun...

24/2/12

Mutlu olmak birazda insanın kendi elinde ufacık şeylerle mutlu olabiliriz aslın en basit örneği cocouklarımın bana Anne demesi bende bir parça olmaları cok güzel bir mutluluk Allahım hepimizi cok mutlu etsin İnşlh mutluluk hepimizin olsun dualarda buluşmak umuduyla Mutlulukla kalman dileğiyle öpüyorumm :)

Evt Kübracim, mutlu olmak elimizde ;) Hayata bakis acimiz cok önemli bu noktada ;) Belki öyle olurki o anne lafinin kulaga gelisinin verdigi mutlulugu zamanla unutup bundan daha mutlu olmayanlar olabilir...
Kücük seylerden mutlu olabilmek önemli bence :) Amiiin :)
Bulusalim :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top