7

BaLKoNuMDaN ReSiMLeR

Bu yazim az laf cok resim olacak :)

Hani $u yazimda bir cicek tohumu diktigimi söylemistim iste cicegin cikmis hali...


Birde domates dikmistim balkona, onun ilk cicegi ve ilk cikan domateslerin görüntüleri...

Corbalara lezzet veren nanelerim ve dekoratif amacli cam uzun vazoya diktigim büyük papatya veren ve suan kurumak üzere olan bitkim:(


Cilekler ve kaktüslerimden bir foto...
Aslinda imkanim olsada kocaman bir bahcem olsa cok seyler yetistirebilsem:)
Insallah ileride birgün...
Ilkokul cagina dek köyde büyüdüm ne de olsa, bitkiler hep cekiyor beni kendine...
Evinde bitki olmayan insanlara hayret etmisimdir hep, yani benim icin bir evde bitki OLMALI, tipki yemek masasi, vitrin, koltuk gibi bir eksiklik gibi gelir bana...
Bol bitkili-yesilli günlere :)

7 comments

AYY BAYILDIM KAKTÜSLEREEE....

31/7/08

evettt bol bitkili yeşil günlereee

bizim balkonda çiçek dolu ama bu sene çoğu açmadı geçen sene 10-15 tane yeni bitki almıştık ama bu sene çoğu çıkmadı annemde bitki hastasııı çünküüü çok sever ama bu sene çıkmadıkları için çok üzgünüzz :(

bu arada eğer izin veirsen seni linklerime ekleyebilirmiyim??

1/8/08

maşaAllah ne çok seviyosuun bitkileri dikip ekmeyii , annemde sen gibi olduğundan 8 yıl sonra apartman ayrıldık ve bahçeli eve taşındık şimdii sabahtan akşama bahçede toprakla uğraşıp çiçek diker , salatalık diker görsen varya dersin küçük tarla , ablamda onları toplamasını sever , babamda sulamasını bense hiç mi hiç hazmedemiyorum doğamda yook :)

ben de balonumu çiçeksiz düşünemem . Kışın bile açacak bir şeyler bulur koyarım. Seninkilerde çok güzeller. Ayrıca aşağıdaki yazıda Drunla arandaki konuşmaya bayıldım. İnsan her şeye alışıyor gerçekten de ne garip değil mi. Sevgiler sana

4/8/08

benimde balkonumda çiçekler var ama eşimin çiçekleri:)çünkü toprakla ve çiçeklerle uğraşmayı o daha çok seviyo,ben daha çok bi tane olsun hep onunla ilgileniyim isterim mesela,geçenlerde saksı biberi ektim ama sanırım bol güneş görmediğinden habire boyuna uzuyo daha bi biber çiçeği bile vermedi:)bu arada diktiğim biberler zehir gibi acı biber tohumları ama ben acıyı hiç yiyemem:)niye ektin dersen meraktan:)neyse,ben böyle güsellikleri gerçekten çok takdir ediyorum,çiçeklerine sevgiler canım,sanada,,

Genelde balkonlarımız hep çiçeklere ayrılmış sanırım :) Bizim balkona giremiyorum bile çiceklerden :) Domatesler çok güzel gözüküyor.İnsan ne kadar mutlu oluyor değilmi.

amin canım da önce bir balkon dilemelisin bana:) bizim balkon yok malesef, çiçek de yok bu sebepten fazla. aslında bütün ailemiz de çiçekçi, gel gör ki balkonsuzluk elimiiz kolumuuz bağlıyor:)
senin bitkilere bayıldım, helal olsun, domatesleri afiyetle yiyin:)
sevgiyle...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top