Eski Sandalyeleri 15dk`da yenileyebiliriz!


Bu sandalye kizim sayesinde bu hale geldi:)
Göze cirkin gözüktügü icin dogumgününe temizlik yaparken bunuda bir sekilde yenilemeliyim diye düsündüm!
Aslinda epeydir üstüne kilif takmak istiyordumda güzel bir kumas alip ve dikip...


Ama dikis makinam yok ve kumas almamistim henüz.
Bana olmayan bir pantalonumun pacalarinin genisligi bunu aklima getirdi, tam sandalye icin kumas dedim.
Eski kiliflari cikarip pantalona sererek kestim ayni büyüklükte ve elimle kenarlarini diktim hemen, icinden kalin ip gecirdim sandalyeye yerlestirmek icin.
Aslinda mutfagim mavi tonlarinda, kirmizi uymadi ama eski hali duracagina kirmizi olsun simdilik diye düsündüm, uygun renkte bir kumas alinca gene yaparim, nasilsa 15 dk. sürüyor.
Vee kirmizi mutfak sandalyelerim.

Not: (Aslinda bunlar ütü yapma sandalyesi ama ben mutfaga uydurdum ve öylece kaldilar...)

1 Yorum

Adsız
8/9/08

resmini aldım. yayınlıcam canım kolaylıklar diliyorum

http://blogcuabla.blogcu.com/

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top