0

BiR TüRK KiTaBeVi


Basliktanda anlasilacagi üzere, bir kitabevini haber verecegim.
Viyana'da Türk Kitabevi pek yok, benim bildigim sadece bir tane vardi, o da bir binanin icinde bir odaya tüm kitaplar doldurulmustu.
Iste bu bahsettigim yer tasindi artik.
Suan kendilerine ait güzel genis bir dükkan acmislar, kendi dükkanim gibi sevindim
Böyle yerler olmasa biz Türkiye'ye gitmeyi mi bekliycez kitap okumak icin! ( Okuyanda günde bir kitap bitiyorum zannedecekya neyse )
Kitabevinin ismi DiVaN...Yeni yerini ziyaret etmenizi tavsiye ederim Viyanadakiler, hu huuuuuu buyrun adresi.
Kizim icin 3 kitap aldim bu en son gidisimde.
Birisi yapiskanlari olan ve kitabin belirli yerlerine yapistirilmasi gereken türden birsey, bol prensesli bir kitap, renkleri cocuklara cekici zaten.
Digeri "Benimle Oynar misin Anne" , bunuda kizimla nasil daha güzel aktiviteler yapabiliriz diye aldim, birkac oyunu denedik bile, cogu icin daha kücük ama ileridede oyunlarimiza renk katacaktir eminim.
Bir diger kitap "Cocugumla her güne Bir Dua", daha birkacini okudum ve hosuma gitti. Öyle güzel dualar varki, tam cocuklarin anlayacagi tarzda.
( Dua cok önemlidir benim icin, dualar olmasaydi ne olurdu halimiz?! Her zaman, her yerde, istedigimiz kelimeler-cümlelerle dualar edebiliriz, icten edincede eninde sonunda yerini bulacagina inanirim. )

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top