6

3.evime Hosgeldiniz


BLogcu'da önce KeLeBeKk ile sonra KelebekGibi'yle devam ettim derken....nasip bugüneymis dedim ve bu blogu kiraladim:)
Aslinda bu gecikmis bir tasinmaydi itiraf ediyorum! Inatla yerli mali dedim güya, birde gurbette yasayinca tabii....

Bloga zamanla eski yazilari tasiycam elbet, cünkü ben hic sevmiyorum ayri ayri blog.
Bunun yani sira kizim icin ayri blog acmayi planliyorum ama onu cok sonraya atiyorum.

Bu arada bu sayfanin eksiklerini tamamlamam gerek, kodlarla oynayip, deneye-yanila...
Yardim istersem sorarim zaten sizlerden birine yahut genel buraya yazarak.

Acilis konusmalari uzun olunca hos gelmez insan, o halde acilisa gecelim:)

BLoGa HoSGeLDiNiZ, hayirli ugurlu olsun:)

6 comments

Adsız
20/6/08

hayırlı olsun kelebek
bende taşındım blogspot a
bizede bekleriz

Yaşasıııııın :))
Ya ben sayfana tıklıyorum acılmıyor. Taşınalı 2 gün olmuş megersem :) Çok iyi ettin. İnan burası blogcudan cok daha iyi. Bende isterdim yerli mal kullanmayı ama beceremiyorlar işte. Hayırlı olsun canım. Yavaş yavaş taşırsın herşeyi yine buraya, vakit cok :)

21/6/08

Hayirli olsun ablacim :)

Bende bakiyorum bakiyorum kapali oldugunu gorunce uzulmustum :( Simdi burada oldugunu gormek daha bi guzelll. Adresini duzelticem ilk firsatta :)

Hosgeldinnnn yeni bloguna :)

21/6/08

Yeni blogunuz hayırlı olsun :)) Blogcu çok fazla sorun çıkartan bir yer oldu :)) Burası çok daha güzel :)

21/6/08

kelebekim ne çok sevindim taşınmana,hayırlı uğurlu olsun canım,geçen hafta sinir olmuştum blogcuya,kaçkere denedim kimselerin sayfasını açamadım,neyse tekrar hoşgeldin ve iyikide geldin:))

Adsız
22/6/08

Bu gidişle zaten blogspota geçmeyen blogcu kalmayacak :))

Çok isabet olmuş Ceyda'cığım ;)

Hayırlı olsun yeni bloğun :))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top