0

i$iMDeN aYRiLDiM ve HeDeFLeRiMe YöNeLMeK iSTiYoRuMmM


1 Eylül 2004 te girdigim i$ yerimden ayrildim gecen gün.
Ama 27 Mayis 2008 ayriliyorum gözüküyor tarih olarak.
(Kizim 28 Mayis 2 yasina giriyor, i$ ciki$ tarihim bunla alakali).

Neden derseniz?

Burada ( Viyana’da ), anne olunca cocugun 2 yasina gelene dek izinlisin, devletten orta seviyeli bir maas aliyorsun ve i$ yerin seni bekliyor bu dönem icinde hic cit cikaramiyorJ

Ben taaa hamile oldugumu ögrenir ögrenmez ayrildim izne, düsük tehlikesi falan vardi hem, calisma ortamim agirdi, kokular oluyordu mide bulantilarim nedeniyle...vs. doktordan hamile olduguma dair kagidi aldim, i$ yerine verdim ve eve ciktim yani.

O gün bugündür evdeyim :D
Bir kiz cocugu büyütüyoruz bos oturmuyouz tabi :P
Hem birde ev hanimligi yok mu!
I$ten daha zor J

Kizim 2 yasina girince i$ime geri dönebilirdim ama kizimla imkansizdi!
Bir hafta 6-14, diger hafta 14-22 saatleri arasiydi.
Ayrica i$e gidi$ yolu 1 saat sürüyordu.
Sabahin köründe kizimi kime birakip calisayim ben simdi devam etsem!!!

Hemde ben bu sekil az bir para aliyorum zaten devletten, calisirkende en fazla 2 katini alicam ve hem kizimla ilgilenememis hemde evle ilgilenememis ve cok yorgun olucam!

Kizim yokken bile eve gelir gelmez uyurdum, dinlenirdim..vs. agir gelirdi 8 saat ayakta olmak.


i$ i$ dedimde ne i$i yapiyordum derseniz, bu yukarida gördügünüz ürünler elimden geciyordu hep.
Bunlarin gramini tartma, paket yanlissa makinacilari cagirip düzelttirme, tarihlerini kontrol etme, hava alan paketleri imha etme, ve paketleme..vs. gibi bir sürü seyler.
Bu arada yiyebildigin kadar ye :) Insan usaniyor chips göre göre:)
Ama orada calismasaydim sicak chips tadini bilemeyecektim cok güzel oluyor:)
Helede bu Snipsler varya sicakken süper:)

Herneyse ne diyordum:P
I$e girmem zaten istekli degildi benim, buradaki i$ bulma merkezine bagli herkes ve orasi yönlendiriyor insani.
Bana o zamanlar Almanca kursumun ücretini hic calismadigim icin karsilamamislardi, normalde karsiliyorlarda.
Bende o yüzden ilk buldugum i$e girmi$tim, bu talihli firmada Kelly'S olmu$tu yani :D
Hayirlisi olmustur umarim benim icin böylesi...

Bundan sonrasi icin esimin calismasina güvenicem:)
E$im cok sükür basladigi kursu bitirdi, tranvay $öförlügü sinavini basardi ve haftaya basliyor insallah, o calissa yeter bize zaten.

Hem artik kendim icin birseyler yapmak istiyorum...
Almancam hep oldugu yerde, daha iyi seviyeye cikarmak istiyorum, birkac ay kurs yapmaliyim, evde ögrenilmiyor.

Sonra bir meslek egitimi, 1 yil falan sürenler var.
Grafik üzerine istiyorum bakalim, istegime yönelik varsa!
Bu siralar egitim danismaninada gitmem lazim bu konularda fikir almak icin!
Bu tip egitimler pahali biraz o yüzden hep ertelemistim ben.
2000 – 10000 euro arasi degisiyor bölümüne göre!

Bazen öyle firsatlar oluyorki devlet bu konuda yardim ediyor, hepsini ödüyorlar yahut belirli yüzdesini...
Iste bu konuda ne haklarim var, bana uygun meslek kursu var mi bunlari ögrenmem gerek dani$mandan.

Bu konuda bana dua edin olur mu?
Cünkü icimde hep bir yara Üni’ye gitmemem, ah nasil salaklik etmisim, kaydoldum ne güzel buraya ilk geldigim sene gitmedim .... sebeplerden!!!
Simdi bitirmis olurdum bile...

Ama ke$kelerin önemi yok, her$eyde bir hayir vardir elbet, belki böyle olmasi benim icin daha iyi olduJ
Kesinlikle öyle olmali!

Sevgiler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top