Denemelerimden...

Is yerimden ayrildiktan sonra, oradaki esyalarimida almistim. Bir tane cok sevdigim uzun renkli coraplarim vardi, bayagi yipranmislardi ama renklerini sevdigimden atmadim ve deneme birsey yapmak icin isime yarar diye düsünmüstüm.
Bu siralar nette kumastan bro$ gördüm birkac ve bunu denemem gerek diye düsünüyordum ve kismet bu coraptan denemekmis:)
Kestim uzunca sonra igneyle bir ters bir düz dikip büzüstürdüm ve arkasinada bir igne taktimmi oldu iste.
Bunu cocuklarin oyuncaklarinda, cantalarda, giysilerin yakasinda, herhangibir cercevenin kenarinda...vs akliniza neresi uygunsa orada kullanabilirsiniz.
Bundan sonra güzel desenli kuma$ alip belki cok orjinal birsey yapmayi denerim:)
Sonra yine birsey deneme a$ermem geldiginde, önceden kaydettigim not defteri yapma resmini gördüm Pc'yi karistirirken.
Bunu A4 kagitiyla deniyoruz. 8 sayfali birsey cikiyor meydana, bunu tekrar tekrar yapip, zimbayla yahut igne-iplikle birlestirdigimizde güzel bir not defterimiz oluyor, hemde el yapimi özel:) 1 dk. bile sürmüyor yapmasi!

Yeni seyler ögrenmeyi ve denemeyi cok seviyorum :)

1 Yorum

not defteri yapımı gerçekten kolaymış.hem de kullanışlı.az biraz süsleyerek daha çekici hale getirilebilir.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top