0

4 Amigurumi Denemesi Daha...

Ara ara yaptigim amigurumi calismalarimi sizlerle paylasmak istiyorum.

1- Öncelikle "Hollywood Kelebegi" adini taktigim kelebegimden baslayayim :)


Onu yaptim ve sonra elbise yapmak istedim, elbiseyide giydirince, elbisenin etekleride tam böyle ifil ifil esiyordu :) , bende bu Hollywood yildizlarinin giysisi gibi oldu dedim ve öyle isim takmak istedim:)
Bakin kirmizi hali bile serdim ona:)
Kolyeside cok yakisti, bir ayakkabisi eksik hehe.
Ama elbisenin renklerini begenmedim sonradan, keske sade bir renkte yapsaydim dedim.
Biraz kara kasli kara gözlü oldu ama :)
Esmersen güzelsin diyorum ben ona :)


2- Ikinci olarak bir parmak kuklasi yapmak istiyordum ve öyle cok acemi birsey yaptim hemen.

Ama kizim bununla bile cok zevk aliyor oynamaktan, yani bundan sonra yenilerini ve daha güzellerini denemek istiyorum.

3- Otururken birden aklima zar yapsam dedim ve hemen basladim.
Hatta Eurovizyon elemelerini izliyordum yaparken gecen gece:)

Bittikten sonra bir kez attim ve 6 cikti, oyunlarimizda kullaniriz artik:)


4- Kizim icin yumusacik bir top yapayim diye düsündüm ve basladim. Ee göz karari yaptigim icin tam yuvarlak gitmedigini farkettim.
E o halde 2 parca yapayim ayni sekilde ve birlestireyim, yumurta gibi olsun dedim, ortaya bu top cikti.

Kizim bir süre elinden hic birakmadi, hatta bir gece onuda yatagina götürüp öyle uyudu:)
Benimkisi yumurtaya degilde daha cok ip yumagina benzedi:)

Yaptiklarim simdilik bunlardi.
Ama bundan sonra daha düzenli calismayi düsünüyorum bu konuda.
Yani göz karari olayini bitirmeyi planliyorum bakalim yapabilirsem.
Cünkü oyuncaklari daha düzgün ve kalipli düsürmek istiyorum, hemde aynisindan gene yapacak olsam nasil yaptigimi bilmek faydali olacak!
Yani artik kagit kalem esliginde örülecek oyuncaklar:)

Suan elimde var bir tane bu sekil ördügüm, ipucu vereyim, sevimli bir hayvancik olacak insallah:)

Benden simdilik bu kadar, sevgilerle...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top