0

YaZMaYa DeVaM...

Yazmak...cok güzel bir duygu degil mi?
Bazi insanlar yazdikca rahatlarlar! Bende yazmayi sevenlerdenim.
Günlük tutmak yazmaya baslamak icin en iyi yol bence. Ben günlük yazmayi, gecmis günlüklerimi arada okuyup hatirlamayi cok seviyorum.
Ilkokulda falan hergünümü yazardim, simdi düsünüyorumda ne komikmis günlük defterim hergün birbirine benzeyen laflarla dolu.
Birkac senedir ayda birkez genel özet seklinde yaziyorum. Bu günlügümü birgün kizima emanet ederim diye düsünüyorum simdilik.
Iyi ve kötü günlerim yer aliyor icinde...Daha cok kötü anlarimda yazmak istiyorum nedense, galiba paylasmak ve rahatlamak istiyorum ondan.
Bazende geriye dönüp okudugumda kötü anlari hatirlattigi icin ve yazdigim icin kendime kiziyorum, hep iyileri yazsamda o zaman da simdi nerelerde hata yapmisim yahut mutsuz olmusum göremezdim.

Sizler günlük yaziyor musunuz? Hic birinin günlügünü okudunuz mu?

Bu günlük türü seyleri düsündügümde, daha cok duygusal insanlar yaziyor bence. Yazmak, cizmek...vs bunlar en cok duygulara hitap eden seyler cünkü.

Duygulari azcik daha geride birakanlar haydi sizlerde baslayin artik yazmaya, eminim cok sey bulacaksiniz yazarken kendinizde!

....YaZMaYa DeVaM....

Insallah yazdigimiz satirlarin hepsi demiyorum cogu mutluluk iceren yazilarla dolu olur!

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top