0

öLüM Genc Yasli DinLeMiYoR...

Düngece üzücü bir haber aldim.
Kendisiyle cok görüsmemis olsamda, paylasimlarimiz belki birkac dakikayla kalsada yinede ben gözyaslarima hakim olamadim.
Belkide kendimi onun yerine koydumda ne zor olacagini düsündüm!
KaZa HaBeRi
Bu haberi okuyunca artik alisilmis siradan bir kaza gibi geliyor insana ilk basta.
Yani kendi basimiza gelene dek belki bize cok büyük aci veremeyebilir...
Zaten insan kötü seyleri hep baskalari yasiyor zanneder!
O ölen kisi daha yeni babaydi, babalik duygusunu tadamamisti daha ve belkide " baba" diyememisti cocugu ona henüz!
O cocuk babasini taniyamadan hep sorup sorup durarak büyüyecek elbet!

Yani ben demek istiyorumki, ölüm genc yasli demiyor, bunu hep aklimizda tutup yasamaliyiz!
Her an ölecek gibi, hep kalacak gibi...ikisi bir arada yürüyecek bir türlü!

$uan dakikalari zor geciren, tek teselliyi cocugunda bulan o e$e Allah sabir versin!

Aslinda yazacagim coktuda bir noktada dügümleniyor insan...

Not: Ölenin ruhuna birer Fatiha okuyalim ne dersiniz..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top