0

ilK AMiGuRuMi denemem: Hippi Yavru Kelebek


Amigurumi nedir?
Bende bilmiyorum acikcasi, hatta ilk duydugumda buda neymis diye ismini begenmez bir havaya girdim.
Az baktimki bunlar sevimli seylermis, yani yapilanlar.
Japonlarin yaptigi bir sanat!

Vayy bende bu sanata az eslik etmis oldum simdi:)

Sonracima bu sanatla herkes istedigi karakteri yapabiliyor hatta hayalgücüyle kendine has birseylerde yapilabiliyor.

Tig ile yapilanlara deniliyor sanirim, ben öyle anladim!
Yani normal örgü bebekler bu sanata girmiyor mu o halde?!
Tigla ve sık igneyle yapiliyor hep.

Biliyorsunuz ben bebek yapmayi severim örgüden falan.
Bu tekniklede denemek istedim.

Simdi benim yaptigim neye benziyor derseniz iste bu sanatin $eysi bu yaparken belirleniyor ne cikacagi ortaya:)
Yani bende öyle oldu.
Önce bir tavsancik yapacaktim, sonra ayicik, sonra bir civcivcik:)..vs.
Ben baslayayimda kafasindan örmeye dedim ve kanat ve gövde yapip kelebek yapayim dedim(kelebege benzemiyor pek ama:D ).

Kanatlari cok kücük oldu ondan buna biz bebek kelebek diyelim.
Sac rengini kizim secti inanin o yüzden masmavi oldu böyle.
Ben bu sanatima `` Hippi Yavru Kelebek`` adini verdim:D
Kendisi 8,5 cm olup cok meraklidir:)
Baksaniza evde yapmadigi kalmadi, camdan asagi bile bakti, eve alismaya calisiyor sanirim:)

Bundan sonraki denemem ne olacak bakalim?
Suan basladim bile bir tane ama bu defa belirli bir karakteri yapicam ve isime yarayacak birsey olacak:)
Merak edin birazcik yapinca hemen paylasicam sizlerle.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top