0

Caliskan KapLi$

Evet karsinizda KapLi$:)
10 cm boyunda ve cok caliskan.
Gördügüm en hizli kaplumbagadir hee:)

En son yavru kelebegi yaparken demistim ikinci denemeye basladim diye...
Aslinda ben bir Kitty kafasi yapacaktim.
Onu biraktim elimden ve ignelik icin en güzeli ne olur diye düsündüm?
Renkli minik yastik gibi birsey yapasim vardi, sonrada yapmisken sevimli bir hayvan olsun dedim ve kaplumbaga da karar kildim.

Hemen biter bitmez ise koyuldu kendisi banyo dolabinda ignelik olarak duruyor.
Kizim bir süre oynadi bakti falan sonra ignelik oldugunu görünce dahada istemedi.
Kapli$ dedi ona hep:)
Sonra birde ip görünce artik "bebek yapcak annem" diyor cocuk:)

Bazi kisimlarini parkta yaptim, hava soguktu ve ben anahtarimi evde unutmustum esimi beklerken en azindan cabuk vakit gecsin diye:)

Bunun ilmek sayilari yapilisi nasil diye sorarsaniz bilmiyorum:)
Ben genelde kafadan atiyorum, yani göz karari yemek yapmak gibi bu da göz karari örgü iste:)

Blog misafirlerime sevgiler bizden...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top