2

BLoGuna SoHBeT PaNoSu Eklemek Isteyenler Burayaaaaa


Bilgisayar üzerine az cok deneyim yaptim ve bildiklerimi artik paylasayim diye düsündüm.
Yani bundan sonra bir kategori daha eklendi bloguma:) ( BIlgisayar - Internet )

Özellikle yeni blogcu arkadaslar icin yardimci olacak seyler eklemek istiyorum vakit buldukca.

Sayfama chat kutusu eklesem mi ,eklemesem mi?

Bunu düsünürken bloglar icin chatleri arastirdim ve linklerini yazacagim.
Isteyen girsin, üye olsun, bloguna kodu kopyalasin ve güle güle kullansinJ

1- Cbox

2- Shoutmix

3- Oggix

4- Tag-World

5-Google Talk

6- Plugoo

7- Yellbox

Umarim isinize yarar ve iyiki paylasmisim derim J .


Not: Bu chat kutularindan sadece Cbox’u kullandim eski blogumda ve memnun kaldim, digerleri hakkinda deneyimim yok!
Taniyanlar görüslerini yazarsa sevinirim.
Bende eger eklersem sizin gibi deneyip görücem.

2 comments

Ben cbox ekledim ama iyi mi yaptım bilmem küfürlü mesajlar bırkanlar da oluyor. Ben de sık takip edemediğimden hemen silemiyorum.

4/7/08

diğerlerini deneme imkanım olmadı ama plugoo gayet kullanışlı...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top