0

AiLe DaNiSMaNinDaN aKLiMDa KaLaNLaR...

Ben hep merak etmisimdir psikologlar neler konusur insanlarla, nasil tedavi ederler..vs.
Psikolog merakim gitmisti daha önce 2 kez gittigimizden.
Önceden psikologa deliler gider gibiydi, yillar önce...
Ama simdi bakiyorumda psikologa gitmek gerekiyor günümüzde, yani onlarla konusmak az da olsa fikirlerini almak, kendimizi daha iyi anlamak adina...
Ayrica bu utanilacak birseyde degil kesinlikle!
Bu konularda sorunlar yasayanlar, bos yere bunalima girip girip durmayin kendinizi seviyorsaniz bir psikologa gidiverin hemen:) (Bende iyi reklam yaptim dermisim :D )

Neyse asil meseleye gelelim;
Aile danismaninida merak ediyordum hep.
Kendim netten arastirip buldugum bir tane danisma merkezi bulmustum, bize randevu veren amcada samimi gözüküyordu resmindede zaten:)
Amca diyorum cünkü bizim yasimizda cocuklari varmis, kendisi hem yasam koclugu, hemde bu alanda bir sürü seminerler vermis.
Sira bize gelince odaya girdik, 4 sandalye...
2 kisi biz ve o amcayla yardimcisi bayan oturacakti.
Bize 2 dk. bekleyin dediler, yalniz kaldik odada.
Esimle düsünüyoruz, acaba bizi gözlemliyorlar mi kamerayla " bunlar nasil davraniyor yahut ne yapiyorlar " diye.
Espriler yaptik, ben cok heyecanliyim ayy diyordum, o da öyle gibiydi, nasil acsak konuyu, söze nerden baslasak diye ayarliyorduk hehee.
Geldiler ve önce kendilerini tanittilar, sonra bizi tanimak icin soru sordular ve sorunlar üzerine konustuk.
Ben icimdekileri rahatca söyledim, hic cekinmedim.
Almancam orta seviyede olmasina ragmen ,yani bazen takilmama ragmen yinede herseyimi anlattim.
Bir ara esime baktim ter akiyordu alnindan :D
O biraz bunalmis gibiydi ama sonradan daha rahatti.
Arkadas gibi olmalari cok güzeldi!

Normalde oraya ücret gönlünden gectigince veriyorsun ama adam bize siz vermeyin bu defa dedi hic istemedi.
Birde yazip durdular bizle konusurken, özellikle amcanin yardimcisi hep yazdi durdu gözlemledi.

Yardimci bayanla ortak yanimiz vardi, ikimizde di$ telli :D
Güzel bir deneyim oldu...

Buraya yazmamin nedeni bu sekil yerlerin gereksiz görülmemesi gerektigi ve ihtiyac duyuldugunda cekinilmeden gidilmesi gerektigi icin!

Sevgilerimle

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top