55 Kelime ile Hikaye yapmaca


Bekirmertoglum isimli blogcu arkadas söbelemis beni bugün ve hemen yazdim vaktimde varken.
Bir Hikaye yaziyoruz ve tam 55 kelime olacak bir eksik bir fazla OLMAAAZ :)
Benimki fazlaydi ve kücülttüm mesela tam olsun diye!

Hikayem:


Bir minik kiz cocugu, kendi icinde yasamis durmus yillarca!
Sonra bakmiski hayat bildigi gibi degil!
Ögrenmek icin yola koyulmus,
Engelleri cokmus bu yolda…
Bildigi yollardan gidememis pek bilmediklerindede takilmis durmus!
Biri cikmis karsisina, kiz ondan baskasini görememis daha!
Kenetlenmisler, tatli bir kizlari olmus…
Hayat artik cok daha güzel ve kolaymis…
Yollarindaki dikenlerde zamanla yok olmus!

Bende Zeynepmelike ve Moonsun'u söbeliyorum!

Not: Bu arada bu 17. söbelenmemdi, Allah bereket versin degil mi:)

1 Yorum

22/11/08

tanıdığım kadarıyla altın kalpli bir insansın(laf olsun diye söylemyrm)yoksa bu duruma inanki herkes dayanamaz eminim ki büyük depremlere dayandğn gibi artçı depremlere karşı da sebat edeceksindr.Kocann durumuna gerçektn üzüldm sana düşen sabretmk ve onu kumar denilen zehrden soğutmak.Mümkün oldğnca onu dini yönden uyarmaya çlş bu konudaki ayet ve hadisleri oku biliyrsn ki insanın kalbine Allah korksu yerleşrse artk ne kendine ne de başkasına bir zararı dokunur sevgilerimle..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top