0

Di$ Teline Az Kaldi

Ahh dislerinize iyi bakin iyi :)

Sonra benim gibi sapsaglam disleri cektirmek zorunda kalmayin!
Dün 2 tane sapasaglam dislerim cekildi üst damaktan kenarlardan.
Hafiften yukari olan disim ve az kaymis olani o bosluklara yerlesecek diye.
Yani tel takinca zamanla bosluklar kapanacak ve dümdüz yerli yerinde olacak insallah!
Tel olayina gelince 8 Mart'ta takilacak kismetse.
Doktorumla konustum ve önler icin 6 üstte 6 altta 12 si keramik braket olacak (resimdeki beyaz olanlar keramik).
Onlara tabiki fazladan ödeyecegim.
Bir tanesi icin 7 euro yani bende 12 tane taktiriyorum toplam 84 euro ödeyecegim keramik olanlar icin.
Bu para cok degil tabiki tedavi fiyatinin yaninda.

Buraya fiyat yaziyorumki belki yurtdisindakiler karsilastirir yahut Türkiye’dekiler de orada daha mi uygun anlamis olurlar.

Benim tedavi senelik 1500 euro ve yaklasik 2-3 sene arasi sürecek.
Yani sadece tel takma süreci degil bu zaman.
Tel alindiktan sonrada gene bir sure gidiliyor.
Ayrica ben doktora gideli 3 ay olmustur yani baslayali bu tarihte icinde sanirim.
Benim anladigima gore 1 bucuk yil falan takicam gibi.
Daha fazla olmasinida istemem zaten.

Insallah cok canim yanmaz yaa ilk günler zor oluyormus yemek yeme konusma..vs. yönlerden.

Ama kendi dislerimle ömürboyu yasayacaksam deger bir iki yil sabretmeye!
Dis yaptirmak yerine kendi disim kalsin ömürboyu ne güzel:)

Dislerinize bakarsaniz en az 6-7 yas genc görünürsünüz hem.
Ayrica okuduguma göre bazi hastaliklar cürük dislerden oluyormus.
Reflüsü olanlar bile dislerini kontrol ettirmeliymis!
Sonracima agiz kokusu..vs. bir sürü seylerde var bakilmayinca.

Disciden korkmaya hic gerek yok ben artik rahatlikla gidiyorum.
Önceki hallerimi hatirliyorumda discide mutlaka bayilirdim ben igneyi vurununca yahut bir sekilde simdi ise gülüyorum bile discide disim cekilirken:)

Dün dis cekimimi anlatsam korkarsiniz görünüs olarak ama ben aci cekmedim.
Doktor bir asildiki sag sol asagi yukari dislerde ne saglammis gelmiyorlar:)
Bir kiside kafami tutuyo arkadan hehe Bende saskin ördek gibi bekliyom öylece cikmalarini.
Discide calisan kizlar bile 2 dis birden iyi valla diyorlar ben istedim ikisini bir aldirmayi tekrar gelemem digeri icin ayri dedim.

Yaaaa iste öyle...

Sevgiler bizden size...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top