0

Birazcik Yokuz

Bakin ucak biletim beni bekliyor!
Bir Türkiye'ye gitme vaktide geldi...Oradada eminimki hizli gececek bu vakit, keske biraz durdurmak mümkün olsa..
Kizim bakalim dedesine anneannesine, dayilarina ve diger tanidiklara nasil yaklasacak. Gecen yil daha 4 aylikti pek anlamiyordu birseyden.
Türkiye'de 3 hafta kalacagiz. Insallah kizim hasta falan olmadan mutlu sekilde gidip geliriz. Gerci suan nezle biraz zatende..
Bir isteginiz var mi buralardan, getireyim!
Ben yokken bloguma bir göz atarsaniz arada sevinirim, hani sahip cikmak anlaminda:)
Belki firsat olursa sizlere oradanda yazarim..
Simdiden hepinize hayirli Bayramlar diliyorum,büyüklerimin ellerinden kücüklerimin gözlerinden öperim,bayram sekerlerimide isterim:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top