0

Madde madde

Birazcik ordan burdan yazayim gene dedim ve aldim elime klavyemi...

1- Günler ne cabuk geciyor degil mi? Hani cicek tohumlari dikmistimya ilk ciceklerini verdiler, beyaz beyaz minik cicekler cikti dün. Ayrica ektigim maydanoz pek iyi büyümedi hatta ayni büyüklükte bir süre kaldi bende kopardim ve yerine kücük salatalik tohumu diktim, bakalim onu yetistirebilecekmiyim :) Belki birgün o salatalikla yaptigim cacigi yerim.

2- Esim epeydir düzenli bir ise girememisti hep kisa süreli calisip ayriliyordu. 1 aydir calisiyor ve bu isinden memnun bakalim, insallah uzun süreli ve hayirli kazancli bir is olur.Bu isteki ilk maasiyla bana telefon alacakti ama telefon begenmeyen ben istedigim telefonu bulamayinca vazgectim. ''Bisiklet al bana'' dedim bende. Hem yazda geldi ne güzel sürülür özellikle aksam üzeri serin vakitlerde.

3- Yüzüme maske yapiyorum haftada 3-4 kez ama bu hazir satilan maskelerden degil. Ben elmayi rendeledim icinede azcik tarcin koydum bunu dogruuuu buz kalibina bosalttim, ayrica süt ve bal karisiminida böyle yapip buz kalibina koydum. Cildim kuru gibiyse sütlüsünü normalse elmalisini aliyorum bir tane buz ve sürüyorum. 15 dakika bekleyip yikiyorum, cildim hem gerilmis oluyor buzla yaptigim icin hemde cok rahatliyor sanki. Ayrica elma gözeneklere iyi geliyormus diye duymustum. Bunu ayni sekilde papatya cayiyla, bitki caylariyla yapabilirsiniz bence. Evde ne varsa :) Hazir katkili seyleri pek sevmem, herseyin dogalindan yanayimdir.
Hepinize kucak dolusu sevgiler...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top