0

KiZiM NeLeeeeeR YaPiYOR

Kizim büyüyor, neler mi yapiyor?...

Kizimla gecen oynuyorduk emzigini aldim agzima yalanciktan “hmm azcikta ben emeyim falan dedim” agzimdan cekti aldi, sonra ben agladim hemen geri uzatti emzigini bana, ben gene aldim o gene cekti, ben gene agladim ..vs böyle birkac kez devam etti ve artik bakti hep istiyorum kendi agzina götürdü ve bana parmagini uzatti emeyim diye heheJ
Cok hosuma gitti bu hareketleri ve arada bir tekrar oynuyoruz bunu. Kizimla dün ilk defa parkta oynadik. Parka gitmistik ama öylesine oturmak bakmak icin bu defa oynamaya gittik. Önce tahteravalliye bindik, esim kizimi tuttu bense karsisina oturdum. Öyle sevdi ki, degisik ve komik surat ifadeleri vardiJ Sonra birazcikta minik kayacakta kaydirdik onu yavasca kaymayi o kadar cok sevmedi.
Parkta oynadigimiz günlerde geldi yani daha 10 aylik olmamiza ragmen. Biz bazi seyleri erken yaptiriyoruz mu acaba diyede düsünüyorum bazen!

Kizim 15 gündür falan cok kesintili uyuyor. Gece o kadar uyaniyorki bende uyudugumdan birsey anlamiyorum ve uykusuz halimlede biraz cekilmez ve stresli oluyorum bazen. Büyüdükce düzene girecegine kötülesiyor sanki uyku düzeni. Hic sabaha kadar uyudugu olmadi.
Gecen haftadan beri uykularini düzene koymaya karar verdim. Hergün 11-12 arasi uyutuyorum ne kadar uyursa, sonra 16-17 arasi yatiriyorum tekrar ve aksamda 21-22 arasi gece uykusuna yatiriyorum. Gece 10 kez uyaniyor en az. Insallah kisa süre icinde düzene girer yaaL

Alt iki disi epey oldu cikali, üsttende en öndeki iki disi degilde onlarin yanindakiler cikti önce, normal mi bilmiyorum. Doktora gidince soracagiz bakalim!

Yemek durumuna gelince. Sabahlari bizle birlikte kahvalti ediyor. Keciboynuzu pekmezi iyi geliyor duymustum ve 2 cay kasigi veriyorum kahvatida, yumurta sarisi, zeytin, peynir, ekmek icinden. Sonra aralarda bebek bisküvisi veriyorum eline yahut meyve türü. Ögleyin sebzeli bir yemek yahut corba, sonrasi meyve püresi. Aksam biz ne yersek onlardan veriyorum sonra muhallebi. Aralarda cay ve anne sütüde aliyor tabiki.
Hasta olunca cook istahsiz oluyor ama hasta olmadigi sürece yemek yemesi iyi sayilir.
Banyo yapmayi kücüklügünden beri seviyor, artik banyoda rahat durmuyor hatta. Elleriyle suya tüm gücüyle vuruyor sular küvetin icinden etrafa sicriyor, üstüm islaniyor bayagi. Suyun icine atiyorum su oyuncaklarini onlarla oynuyor almaya calisiyor ..vs. Banyodan cikinca onu iyice kokluyorum, sacini tariyorum. Bebeklerin kirliyken bile kokusu güzel ama yikaninca ayri bir güzel kokuyor.
Saclarini ben makinayla kurutmuyorum, havluyla iyice yavas yavas kuruluyorum. Kendimde öyle yaparim hep. Kurutmaya alisinca insan en ufak islaklikta hasta olur aliskanlik olur diye düsünüyorum. Hem sacin nemini aliyor makina, ben sevmiyorum.
Dilanur prensesten simdilik bu kadar. Teyzelerinin, abilerinin ellerinden öper..Bizden sizlere sevgiler...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top