0

Yaptiklarimdan Derleme

Kis geldi ve insanin birseyler yapasi geliyor evde bos durulmuyor degil mi? Özellikle benim gibi calismayanlar, gerci kizim kücük ve ondan firsat cok olmuyor ama...
Mesela mutfagimizi söyle bir islemeyle süsleyebiliriz..Hem bir renk katmis oluruz..
Mutfak dedimde aklima ne geldi biliyormusunuz? Yemek yaparken hani ilk yagda sogani kavururuzya bazen, ondan cikan koku beni öyle istahlandirirki...
Ayrica pasta türü seyler yapmayida severim bazen..Gecenlerde bir kek yaptim, ilk defa kekim tam istedigim gibi oldu ve bir hafta sonra gene yapmak istedigimde tarifi bulamadim, hangi blogtan almistim unuttum yaa...
vee bu siralar favori tatlarimdan biri milföylü sosisler, sevgili Zuhal Yalcin'in blogunda görmüstüm, iyiki yayinlamis Zuhal hanimda bende bu tadi tatmisim, cocuklarin sevecegi birsey..
Birde elmali türden herseyi ben cok severim elma sever biri olarak. Elmayi rendeleyip, icine seker ve tarcin katip pisirin sonra milföyün icine koyup güzelce sekillendirin ve afiyet olsun...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top