0

Müzeleri sevdirecek bir film

Merhabalar...
Sizlere bir filmden bahsetmek istiyorum.
Night at the Museum.
Bas rolünü Ben Stiller oynuyor.
Nerden mi aklima geldi simdi bu film?
Gecen hafta esimle sinemaya gidelim dedik.
Kizimi kayinvalideme biraktik ve birazcik kafa dinlemis oluruz diye düsündük. Insanin bazen ihiyaci oluyor gercekten, bir yandanda aklim hep evde oluyor o ayri mesele tabi:)
Derken hangi filme gidelim diye düsündük, ben afislerede cok bakarim.
Bu afise ilk baktigimda korku filmi diye düsünmüstüm ve hic bakmadim bile. Sonra ise yarayan film olmayinca ayrintilarinada bakmaya karar verdim ve bu filmin bir Komedi oldugunu okudum.
Gittik izledik ve büyük keyif aldik diyebilirim.
Müzelere bakis acisi dahada degisiyor insanin gercekten.
Birde barisi anlatiyordu bence altkonu olarak.
Yani sinemaya gitmek isteyenlere tavsiye ederim, özellikle gülmek ve eglenmek isteyenlere.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top