0

Bir Bayanin Cantasinda Neler Olur?

Havalar gercekten hic kis gibi degil, sanki bahar geldi.
Bu yaz asiri sicak olacagi söyleniyor, kizimi düsünüyorum yavrum dayanabilir insallah, hayirlisi olsun.
Dün devamli alisveris yaptigim bir yerden yine birseyler almistim kasada ödeyecekken kadin bana ödemeniz gerekmez bedava alisveris kazandiniz bizden dedi, inanamadim önce.
Alisveris esnasindada esimle bir konu hakkinda konusuyorduk ben ona ben cok sansliyim demistim heheh.
O kadar müsteriden bende cikabiliyormusum demek..

Gelelim asil aklimda olan konuya....
Cantamda bazen aradigim birseyi bulamiyorum.
Mesela en gerekli anda kalem olmuyor.
Bir bayanin cantasinda neler bulunmali acaba?
Ben kendi cantama baktigimda cok eksiklikler görmedim.
Genelde neler mi var, resimdede birazi gözüktügü gibi: kücük bir ayna, cep telefonu, islak mendil veya normal mendil, yedek sac tokasi, seker ( tatli birsey mutlaka olmali), günlük defterim ( herzaman bulunmayabiliyo), cüzdan, parfüm (herzaman yanima almam), anahtarlarim, dudak parlatici yahut nemlendirici,..bunlar bulunur.
Bazen düsünüyorumda önceden, yani evlenmeden önce 16-19 yas arasi cantamin icindekiler daha baskaydi.
Makyaj malzemeleri cok olurdu, ayrica yanimda hep kücük bir fotograf albümüm olurdu hehe, kücük el fenerim, sac fircam, büyük bir ayna, fotograf makinam, ..bircok sey.
Bir cantanin icindekilerden ben biraz kisiligini anlayabilirim o insanin...
Mesela cakmak varsa sigara iciyordur, yahut icindekiler renkli seylerse cocuk ruhlu bir kisidir..vs. bunu gibi analizler yapabilirim.
Bana cantanizi gösterin size kim oldugunuzu söyleyeyim misali:)
Annemin cantasini karistirmayida cok severdim kücükken, gizliden tabii:)
Ayrica arkadaslarimlada birbirimizin cantasina bakardik..


Günlük yazar misiniz??
Ben günlük yazmayi severim, ayda birkezde olsa azcik birseyler yazarim, ileride günlük defterimi kizima hediye etmek isterim benim yasantimi okusun diye...
Kücükken günlük defterim vardi hatta kilitliydi, ask üzerine seylerimide buraya yazardim hehe.
Onu hatirladikca gülüyorum, hergün ayni seyler yaziyordum bazen aynen söyle: Sabah kalktim, kahvalti ettim, televizyon seyrettim..gibi. Insan o gün icinde degisik seyleri yazar dimi ama heheh.
Bugünlük bukadar nostalji yeter...
Birdahakine kizim hakkinda ondan gelismeleri yazmayi istiyorum insallah, kocaman sevgiler güzel insanlar...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top