0

Biraz ordan,biraz burdan

Selam...
Sizlere bu defa güzel bir link vermek istiyorum, acin ve izleyin bakalim.Ayrica oradan oy vermeyi unutmayin hee:)
Buyrun izleyiiiiiin

Izlediyseniz yine kizimdan seylerle devam edeyim. Kizimin bazi esyalarini toparlayip resim cekmeyi seviyorum, ileride hee bu vardi, bunu kullanmisim..vs. derim kizima anlatirim insallah. Mesela bu resim gibi;
Dayisi ve yengesi biz Türkiye'deyken ona bir sal hediye ettiler. Bir Kermes'ten almislar, satici demis bunu Derya Baykal ördü diye, belki örnek almak acisindan isinize yarar. Resmi sanatsal olsun diye camin önünde cektim ve bu kadar cikti benim gibi acemiden hehe.
Simdide bir eldiven modeli ekliyorum bebeklerinize örün ve giydirin kisin sicak sicak:) Cok sevimliler bakin...
Bol resimli yazi oluyo bu defa degil mi? Daha iyi uzun konusup sizleri biktirmam:) Bakin simdi birde kaktüslerime..
Mutfakta camin önündeler ve ben onlari cok seviyorum, kizim az büyüyünce ellemek ister ama yetisemeyecegi yerdeler, ayrica ellerse bile cani acir ve birdahakine ellemez:)
Vee son olarak yeni aldigim taki kutumun resmi...6 tane cekmecesi var ve cok tatli. Bayilirim hafiften cocuksu ve renkli seylere...Belki ahsap boyama yapanlarda böyle seyleri süsleyebilirler rahatlikla..

Bu defa böyle ordan burdan bir yazi oldu, bir sonraki sefere bakalim neler ekliycem..Belki ilk kez bir yemek tarifi olabilir hee ne dersiniz?:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top