0

aRTiK 3 KiSiYiZ!

Merhabalar;
Uzun bir aradan sonra yine burdayim cok sükür..
Dogum olayi gerceklesti ve biz minik kizimiza (DiLaNuR'umuza) kavustuk.

Dogum 28 Mayis Pazar günü oldu ve normaldi.

Allah'im o anda insana nasilda güc veriyor.
Bir mucize bende bir bebek dünyaya getirmek..Herkesin bu güzel duyguyu yasamasini tavsiye ederim.
Özellikle normal dogumdan korkanlar, kesinlikle korkulacak birsey yok!
Sadece biraz sabir, bebeginizi gördügünüz an bir kus olup kanatlaniyorsunuz adeta.
Dünyadaki hersey yok oluyo..sadece bebeginiz ve o anki huzur,anlatilamaz!

Hastaneden 3 günde ciktim..
Dilanur beni yoruyor biraz ama alisinca eminim böyle olmayacaktir.
En azindan kirki cikinca..
Bugün 1 haftalik oldu kizim, o uyurken onu seyretmek, mis kokusunu koklamak, emmek istedigini görmek, uyurken kendi kendine gülümsemesi...hepsi cok güzel duygularmis.
Bloguma gelip hal hatir soran, güzel dilekler birakan ve dualariyla yanimda olan herkese tesekkürler.

Ayrica blogcu arkadasim Sevde'ye ayri tesekkür ediyorum bana dogumum kolay olsun diye Yasin-i Serif okudugu icin.

Esimede coook tesekkürler bana her an destek oldugu icin..
Tek sanssizligi tek kolunun alcida olusu, bebegi kucagina bile alamiyo tek basina. Insallah kisa zamanda iyilesince bana dahada yardimci olur:)

Simdilik bu kadar yaziyorum ama devami gelicek,
Dilanur'la ilgili seyleri paylasicam sizlerle..
Minik kizim uyuyorda firsat bu firsat dedim:)

Herkese sevgiler bizden

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top