0

Dilanur Nezaman Geliyorsun Kizim?

Merhabalar
Benim daha burada ne isim var degil mi?
Herkes soruyor bebek gelmedimi daha diye,gelecek insallah.
Hastanede dogum randevum 25 Mayis, galiba bebeginde erken gelmeye niyeti yok.
Son zamanlarin verdigi heyecanla bekliyorum hergün...
Sizlere yazamadim cünkü esim is kazasi gecirdi ve kolu kirildi, bir hafta hastanede yatti.
Bende hergün onun yanina gidip geldim...
Bu arada geceleri yalnizken azcik korkuyordum yalnizken dogumum gelir diye ama cok sükür olmadi.
Esimin destegine hep ihtiyacim var cünkü.
Hastanede özel odada durmak icin sorduk esimle fiyatlar nasil..vs.
Günlügü 200 euro dediler yaaa, bende üzüldüm tabi.
Cünkü bizim bütcemize göre fazla, sanki lüks otelde tatil yapicam gibi bu parayi veremem oraya. Ama isterdim öyle yalniz bir odada kalmayi, esiminde hep yanimda kalmasini. Bu konuda kendimi rahatlatacak seyler düsünmem lazim..
Bu arada özellikle yazimda bloguma ugrayip hal hatir soran arkadaslara tesekkür etmek istiyorum, cok sagolun..Güzel dileklerinizle, güzel yazilarinizla beni mutlu ediyorsunuz..

Artik bir dahaki yazimda dogum haberim olur insallah.
Güzel dualarinizi eksik etmeyin ve hakkinizi helal edin!
Sevgiyle, saglikla, huzurla kalin!

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top